32.

5.3K 185 6
                                    

Nazula jsem si černé lodičky a oblékla černé uplé šaty. Je to tady Seth má pohřeb. Nechtěla jsem tam, mám dojem že se tam sesypu jako popel. Nadechla jsem se a koukla se z okna. Už tam stálo Justinovo auto. Rychle jsem se ještě poupravila a dala si na ruku řetízek, co mi dal Seth v autě. Sešla jsem schody dolů a otevřela dveře.

,,Mami, tak já jdu." Zakřičela jsem a vyšla z domu. Před autem už stál Justin. Přišel ke mě a chytl mě za ruku. Došli jsme k autu a nasedli. Nepozdravili jsme se, nemluvili spolu, připadala jsem si divně.

,,Mell, budeš v pohodě?" Otočil se na mě když jsme dojeli a chytl mě za ruku.

,,Ne." Už se mi draly slzy do očí a nešlo to zastavit.

,,Pocem." přitáhl si mě k sobě a objal. Odtáhla jsem se a vylezla z auta. Justin udělal to samý a zamkl auto. Došel ke mě a objal mě kolem pasu. Šli jsme tam kde se začali scházet lidi.

,,Kde jsou kluci?" Utřela jsem si slzy a nedokázala si představit, že za chvíli budu stát u Sethový rakve.

,,Už by tam měli bejt." Došli jsme k černému hluku lidí a zařadily se ke klukům.

,,Ahoj." Pozdravila jsem je a oba se naráz otočili.

,,Ahoj" řekli téměř na stejno a stáli naproti nám. Mezi námi bylo ticho. Někdo promluvil a všichni se na něj otočili. Ah ne je to tady. Proslovy. Justin mě políbil do vlasů a přitiskl k sobě. Všude kolem byly Sethovi příbuzní a jejich zdrcené tváře mě ničili. Jeho smrt je i moje vina. Vlastně je to jenom moje vina. Kdybych jsem na Justina nebyla taková surová, tak by se to nestalo. Justin povolil a odešel. Řekl pár slov a další lidi šli po něm. Rozřvala jsem se jako malá. Justin mě objal a utěšoval. Utřela jsem si slzy a všimla si že se čeká na mě, až něco řeknu. Pustila jsem Justina a odešla na to místo, kde všichni o Sethovi řekli něco pěknýho. otevřela jsem pusu, ale všechno, co jsem si doma nacvičovala se vypařilo. V hlavě jsem měla prázdno. Do očí se mi znovu nahrnuly slzy a vyšli ven.

,,Omlouvám se." Odešla jsem za Justinem a chytla ho za ruku.

,,Jdeme domů." Řekl soucitně a chytl mě kolem pasu.

,,Jsem pokrytec." Zamumlala jsem a utřela si stékající slzy.

,,Ne honey, jen jsi citlivější než ostatní." Usmál se a utřel mi slzy. Odemkl auto a oba jsme si do něj sedli. Koukala jsem z okna. Všechno mě štvalo. Smrt Setha, Tobby ve vězení, všechno, naprosto všechno! Třeštila mě hlava a nevěděla jsem co dělat. Bylo toho moc.

,,Honey?" Otočila jsem se na Justina a oblízla si rty.

,,Ano?" Zakoktala jsem a poposmrkla si.

,,Nechci,aby si plakala." Políbil mě a pohladil po tváři. Usmála jsem se a otočila zpátky k oknu. Justin nastartoval a vyjeli jsme. Míjeli jsme domy, stromy, lidi, šťastné lidi. Mají perfektní život. Doslova, možná nemají všechno co chtějí, ale mají klid od těhlech hrátek se životem. Nemůžu říct, že mi vadí nebezpečí, ale děsí mě, že by se někdy mohlo stát Justinovi to co se stalo Sethovi. Opřela jsem si hlavu a prstem jsem malovala na zamlžené okno.

,,Justine zatop." Obrátila jsem se na něj a on přikývl. Zastavili jsme před Justinovým domem . Nechtělo se mi ven, pomalu přichází zima a já se tu promenáduju v šatech. Vylezla jsem z auta a vběhla k vchodovým dveřím Justinova domu. Hodil mi klíče a já si mohla odemknout. Vešla jsem dovnitř a zabouchla za sebou dveře. Zula jsem si boty a z venku se ozývalo pravidelné ťukání. Otevřela jsem a zasmála se.

,,Promiň." Justin vešel dovnitř a zavřel. Sundal si boty a chytl mě za boky.

,,Ne to je v pohodě, je naprosto normální, nechat svýho kluka venku za dveřmi jeho baráku." Přikývl a usmál se.

The Wanted BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat