40.

4.2K 211 17
                                    

Z POHLEDU MELANIE:

,,Ahoj zlatíčko" z dveří se vynořila máma.

,,No konečně" zbíhali se mi sliny, když jsem uviděla krabičku z kfc v její ruce.

,,Jediný na co myslíš je jídlo?" zasmála se a posadila se vedle Kevina na židličku.

,,Mami, víš jaký srač.."

,,Melanie" vztyčila prst abych dál nepokračovala a podala mi twistera s hranolkama.

,,Promiň" zasmála jsem se a rozbalila si to. Nacpala jsem si asi 5 hranolek do pusy a kousla si twistera. Ignorovala jsem ty jejich pohledy, protože jsem měla fakt hlad.

,,Chtělo by to Colu" zavtipkovala jsem s plnou pusou a máma jen protočila oči.

,,Mami, kdy jdu vlastně domů?" Chtěla jsem změnit téma.

,,Doktor říkal že to vypadá, že je na tebe spoleh"

,,To znamená?" nadvzedla jsem obočí a naznačil ať pokračuje.

,,Že tu nemusíš být týden"

,,A?" řekla jsem netrpělivě.

,,Zítra řekneš - Adios nemocnice" slavnostě zvolala a rozhodila u toho rukama do všech světových stran.

,,Wohoo" radostně jsem zařvala a strčila si poslední hranolku do pusy.

Z POHLEDU JUSTINA:

,,Chtěj válku? Maj jí mít" zařval jsem a chodil po obýváku tam a zpět, zatím co všichni kluci seděli na gauči a pozorovali mě.

,,Justine, klid" uklidňoval mě Hank,ale ani trochu to nepomáhalo.

,,Jak mám být do prdele v klidu, když jsme málem umřeli?" zastavil jsem se a zabodl svůj pohled na Hanka.

,,Ale neumřeli"

,,Díky mě" skočil do toho Dean a poklepal se na hrudi.

,,Nebýt mě tak ani nevíte že tam nějaká bomba je" prokroutil jsem očima a znovu se rozešel.

,,To jsou takový zmrdi" brblal jsem si pod nos a stále se nezastavoval. Procházel jsem po místnosti a připadal si jak psychopat.

,,Co když příště něco udělaj Melanie?" opět jsem se zastavil a prohlídl si všechny kluky, když jsem neslyšel ani od jednoho odpověď prolomil jsem to ticho mezi náma. ,,Jdu jí zavolat"

,,Ne.." ozval se Greg. ,,Co když maj Killers odposlechy?"

,,Musím se ujistit že je v pořádku"

,,Justine, je v nemocnici. Tam je o ní postaráno, za to ty by sis měl jít lehnout si ještě celej potlučenej" Hank se na mě starostlivě podíval a to mě donutilo prokroutit očima.

,,Chováš se jak kdybys byl moje máma" odfrknul jsem a zandal mobil do kapsy.

,,Sklapni" zasmál se a zakroutil hlavou ze strany na stranu. Otočil jsem se ke schodům a šel nahoru do svého pokoje. Sice ty Hankovi kecy byli jak od nějaký starostlivý pičky, ale kus pravdy v tom byl.

Lehl jsem si na postel a koukal jen tak do blba na bílou stěnu. Zavírali se mi oči, byl jsem unavenej, ale nemohl jsem usnout. Ne teď, když Killers něco plánují.

Nakonec mě stejně spánek pohltil, a já ani nevím jak, ale usl jsem.

Z POHLEDU MELANIE:

,,Tak mi už jdem" mamka s Kevinem vstali z židliček a šli směrem ke dveřím.

,,Mamii" zakňourala jsem jak malý děcko co prosí o hračku.

The Wanted BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat