12.

7.9K 281 8
                                    

Vešla jsem k nim do domu a Tobby mi ukázal pokoje. Dovedl mě do mého a já si lehla.

,,Dík Tobby" řekla jsem už snad po dvacátý a usmívala se jak debil. Vrátil mi úsměv a zavřel. Neměla jsem co dělat, byla jsem tu jako ve vězení, musela jsem mít zatáhlé žaluzie, aby mě Justin neviděl a kdyby se objevil u nich doma nesmim vylízt z pokoje. Rozvalila jsem se po celé posteli a koukala do stropu.

Z POHLEDU JUSTINA:

Šel jsem do baru, kam jinam. Už mě nic nedrží, abych začal žít jako dřív. Prošel jsem kolem paneláku, kde jsem ji ''zachránil" před jejím otcem a na chvíli se zastavil. Před očima se mi mihlo všechno co se stačilo během těch 2 týdnů stát. Měl jsem nutkání se otočit a vrátit se do nemocnice, ale jasně mi dala na jevo že se mnou nechce mít nic společného. Cítil jsem se zraněně. Nikdo mě nikdy neodmítl, nikdy jsem nebyl až tak žárlivý kvůli holce a nikdy jsem nebyl psychopatickej. Vymlouval jsem se že u Kelsie to bylo stejný, ale nebylo ona se mi bála postavit, byla plachá a přesný opak Melanie. Uhodil jsem se do hlavy a pokračoval dál v chůzi.

,,kurva, tak už na ní nemysli" opakoval jsem si v mysli i když jsem věděl že to bude těžký.

Došel jsem do baru a nechal si nalít panáka.

,,Vracíš se do starých kolejí stálého zákazníka?" poznal jsem Hanny hlas a přikývl.

Hodil jsem do sebe už asi 8 panáka a cítil opilost. Začal jsem tancovat uprostřed parketu, přišla ke mě Hanna a začla se otírat o můj rozkrok svým zadkem. Bylo mi jasné co chce. Najednou se mi před očima mihli všechny vzpomínky. Jak jsem si užíval s ní každou Sobotu a já si to chtěl teď hned zopakovat.

Začal jsem jí líbat a natlačoval jí na bar. Roztáhla nohy a já ji nadzvedl.

,,Pojď dozadu" zahekala mi do ucha a já zakejval na souhlas.

S ní v náručí jsem se proboural dozadu,kde jsem jí položil na stůl. Nedalo se říct že bych jí vsléknul,protože já ty šaty z ní normálně silou strhnul. Když i ona ze mě strhla kalhoty s boxerkama,roztáhla nohy a já do ní vsunul jazyk.

Začal jsem s ním pohybovat,projel jsem to od zhora až dolů. Hekala a tahala za vlasy. Řvala mé jméno. Líbilo se mi to. Vyndal jsem z ní jazyk a jel víš. Sáhl jsem jí rukou na bradavku a začal jemě masírovat. To samé jsem udělal i s druhou. Když jsem se dostal až nahoru,na krku jsem jí zanechal památku. Cucflek.

,,debile" odstrčila mě,když zjistila co má právě na krku.

Hned potom si mě ale zase přimáčkla k sobě a šla rovnou na věc. Uchopila penis a strčila do pusy. Dělala s ním různe věci dokud jsem se neudělal.

Potom jela svým jazykem víš a obkroužila každý sval na mém břiše. Když se přiblížila k mému krku, nepříjemně se na něj přisála a udělala mi cucflek. Zahekal jsem a pak jí odstrčil.

,,To by stačilo" vstal jsem z postele a koukal na ní jak se kouše do rtu. Nandal jsem si boxerky a ješte než jsem odešel tak na mě křikla ,,Tak zejtra zopakujem".

Nevěřícně jsem se na ní otočil a řekl ,,tady už mě nikdy neuvidíš". Zabouchl jsem dveře

,sedl si na bar a hodil do sebe dalšího panáka.

Když přišla Hanna znovu k baru,upravila si vlasy a jemně mi zašeptala do ucha ,,uvidíš jak zamnou ještě dolezeš, a budeš prosit o sex semnou".

Odtáhl jsem se a nadzvedl obočí ,,hnusíš se mi". Kopl jsem do sebe posledního panáka a odešel z baru.

Z POHLEDU MELANIE:

The Wanted BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat