Úvod

15 2 0
                                    

Ahoj. Som Jessie Weisová. Kamaráti ma volajú Jess. Mám priateľov. Mám rodinu. Človek by vravel, že to je všetko, čo k životu potrebuješ. Avšak mne stále niečo chýba. Chýba mi láska. Nie taká ta rodičovská. Tá ozajstná láska kedy sa tvoj kamarát stáva tvojím šťastím, tvojím najlepším priateľom. Mohla by som mať niekoho takého. Môj jediný problém je v tom, že neverím v lásku. Ešte pred rokom to tak nebolo. Ked som mala 16 milovala som romantické filmy, knihy, komédie. Milovala som romantiku a všetko ju obsahujúcu. Ale nikdy by som nevravela, že to všetko skončí jediným okamihom. Okamihom kedy sa vám pred očami rúca celý svet. Okamihom ked sa vám pred očami rozpadá možno jediná vec, ktorú ste milovali a v ktorú ste verili. A nikdy som ani len nepomyslela na to, že sa to môže stať mne. Práve mne. Vždy som sa stretávala s prípadmi kde sa rodičia rozviedli, alebo sa priatelia rozišli. A takto sa začala moja nočná mora. Môj život. Začalo sa to práve vtedy, kedy by to človek najmenej čakal. Ja ani neviem ako sa to vlastne začalo. Ale jedno viem iste. Že sú moji rodičia rozvedení, že som sa rozišla s frajerom a že už neverím v lásku. A nenávidím svoj život. Sú ale ľudia, ktorí mi nedovolia myslieť na to. A aj keď vedia ako trpím, vždy ma rozosmejú. A za to som im neskutočne vďačná.

At the end of the worldWhere stories live. Discover now