Pán L

2 0 0
                                    

A je to tu. Celý týždeň sa na to teším a dnes som sa dočkala. Mám 18 a som voľná. Dnes mám oslavu a zajtra cestujem na druhý koniec sveta. Idem za otcom. Rozhodla som sa, že mu dám ešte jednu šancu. Bojím sa ale zároveň sa strašne teším na to, že budem bývať na pláži a keď sa každé ráno zobudím, prvé, čo uvidím, bude pláž a vychádzajúce slnko.
Milujem pláže a môj a mamin spoločný sen bol ísť k moru.
Za mamou mi je veľmi smutno ale pevne verím, že by to tak chcela. Vždy hovorila, že keď som šťastná ja, tak je šťastná aj ona.
Na oslavu som nepozvala nikoho, keďže nikoho nepoznám. Oslavuje so mnou len Sophie a zároveň je to aj naša rozlúčka. Sophie mi sľúbila, že ma príde niekedy pozrieť. Neoslavovali sme príliš dlho,keďže ráno cestujem a musím byť ako rybička.
Keď sme dooslavovali šla som sa osprchovať a ľahnúť si.
A je to tu. Je ráno a ja sa už nemôžem dočkať toho, že uvidím pláž. Veci mám zbalené a tak môžem ísť. Sophie ma odvezie na letisko. Idem tam lietadlom, keďže autom alebo autobusom by to bola celá večnosť.
Let bol skvelý a pokojný. Myslela som si, že budem spať, ale nemohla som sa vynadívať na tú krásu. Také niečo človek len tak nevidí.
Vystúpila som na letisku, kde ma mal čakať môj otec. Pozerala som všade, ale otca som nikde nevidela. Neprišiel. Zase sa na mňa vykašľal. Napadlo ma, že mám jeho adresu, tak sa tam možno dostanem autobusom. Šofér autobusu vedel, kam ma má zaviesť a tak to nebol až taký problém. Keď som vystúpila a uvidela som ten dom, bola som z toho mimo. To nie je dom, to je vila. Adresa sedela a tak som zaklopala na dvere a zazvonila som. Dvere mi však neotvoril otec. Otvoril ich nejaký chalan. Spýtala som sa ho, či pozná môjho otca. Keď sa dozvedel, že som jeho dcéra, bol prekvapený. Vraj nevedel, že Richard má dcéru. Richard je môj otec. Chalan stojaci vo dverách a s prekvapením v tvári sa mi predstavil a pozval ma ďalej. Volá sa Lucas. Je vysoký, tmavovlasý s výrazne zelenými očami, má úžasne výrazné pery. A to telo. Jeho telo je neskutočné. Keďže mi dvere otvoril polonahý, mala som dokonalý výhľad na jeho tehličky. Boli neprehliadnuteľné. Keď som vošla dnu, chcela som sa jo opýtať, kde je môj otec ale keď som zbadala to všetko, čo bolo vo vnútri tej vily, ostala som stáť a od samého úžasu som onemela. O takomto dome som vždy snívala. Keď som vošla, bola tam menšia predsień, kde som si položila veci. Za predsieňou bola vstupná hala, ktorá mala po ľavej strane výklenok. Vo výklenku bol umiestnený gauč s vankúšmi, na bokoch stien bola veľká knižnica s miliónmi kníh, a to všetko s výhľadom na oceán. Bol to sen stáť tam, s tým pocitom, že tam budem bývať. Lucas mi ukázal moju izbu. On to nazval izba, ja to vnímam skôr ako apartmán. Je nádherný. Veľké okná, na nich visiace dlhé závesy tmavo modrej farby. Celá izba bola biela a dekorácie boli tmavo modré. Bol to neskutočný pohľad. Z okna som mala výhľad rovno na súkromnú pláž. Keď mi Lucas ukázal celý dom, pozval ma do kuchyne, aby som sa najedla. Bol úžasný. A vie dokonale variť. Keď sme dovečerali tak som sa ho opýtala na otca. Vravel mi, že išiel spolu s Margaret niekde na služobnú cestu. Vraj prídu až o týždeň. Keď dorozprával, šiel do barovej skrinky a vytiahol šampanské a dva poháre. Vraj si musíme pripiť na oslavu môjho príchodu. Sadli sme sibna terasu a začali sme sa rozprávať. Trochu viac sme toho vypili a tak sme si neboli vedomí toho, čo práve robíme. Keď som si zahryzla do pery, Lucas to nevydržal a pobozkal ma. Jeho pery boli neopísateľné. Boli sladké a zároveň horké, boli jemné a zároveň plné vášne. Chutili skvelo a ja som im neodolala.
Ráno som sa zobudila v jeho posteli. Keďže som nemohla nájsť svoje šaty, požičiala som si jeho košeľu. Zišla som dole po schodoch a zamierila som do kuchyne. Lucas stál pri pulte a krájal ovocie. Na sebe mal len šortky. Pozdravil ma a vlepil mi na ústa ten najsladší bozk. Uvedomujem si, že je vlastne môj brat. Ale je nevlastný, takže to až tak nevadí, aspoń mne nie. Keď som sa umyla, šla som na terasu, kde ma už čakal Lucas aj s raňajkami. Bolo to úžasné. Sedela som na terase a jedla som sladké ovocie, hľadiac do tých najkrajších očí. Jeho bozky boli čoraz chutnejšie a ja som im nedokázala odolať. Úplne ma ovládli. Lucas sa mi veľmi páči, ale nechcem predbiehať. Nechám to na čas. Ten všetko zariadi. Ďalší večer Lucas neprišiel domov. Nedvíhal mobil a tak som šla spať. Keď som ráno schádzala dole schodmi, akurát vchádzal do dverí. Nepozdravila som sa mu a vošla som do kuchyne. Hrála som sa na urazenú. Postavila som sa ku kuchynskej linke a chcela som si naliať mlieko do pohára, v tom ma zo zadu objal a začal ma bozkávať na krk. Chcela som v ňom prebudiť pocit viny a tak som ho odstrkla s tým, že si idem do izby ľahnúť. Vzala som si pohár a šla do svojej izby. Po chvíli som počula spoza dverí, ako sa Lucas s niekým rozpráva cez telefón. Vyzeral nehnevaný a zároveň šťastný. Sadla som si na posteľ a začala čítať knihu. Tiché a nesmelé zaklopanie na dvere ma vyrušilo z čítania. Zodvihla som hlavu a vo dverách stál Lucas. Spýtala som sa čo chce. Vravel jednu vetu, ktorá ma dostala na kolená. Keď som ju počula, úprimne som zostala zaskočená. Vravel že chce len dve veci. Chce mňa a moje pery. Prišiel bližšie a sadol si na posteľ. Z jeho očí priam svietilo ospravedlnenie. Ako odpoveď som naznačila jemný úsmev. Keď mi šiel dať bozk, tak som sa postavila a šla si do kuchyne urobiť raňajky. Po tom, ako som odišla chvíľu sedel v mojej izbe na posteli ale po chvíli došiel za mnou. Ja som mu nedokázala odolať a jeho pery som milovala. Večer ma pozval do kina a potom sme boli na romantickej prechádzke po pláži. Rozprávali sme sa a smiali sa. Po chvíľke prechádzania ma zastavil a vlepil mi bozk na ústa. Potom sme sa celú prechádzku držali za ruky. Bol to úžasný pocit.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Dec 08, 2016 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

At the end of the worldМесто, где живут истории. Откройте их для себя