Provod u Francuskoj

46 5 0
                                    

Nakon što su stigli odseli su noć u hotelu.
Helena: Frenk imam ideju, zašto ne bismo iskakali padobranima iznad Pariza?
Frenk: Stvarno ti je dobra ideja mogli bismo to da uradimo to bi uzbudilo naše gledaoce jer sve što snimamo ide uživo na našoj stranici.
Helena: Nikada nismo iskakali iz aviona padobranom ali mislim da će biti sjajno.

Nakon tog razgovora su se uspavali. Ujutru su se uputili na avion koji ih je vodio na mestu gde ce izvesti skok.

Helena: Tako sam uzbudjena zbog ovoga jedva čekam.

Frenk: I ja sam, samo da namesrim ovu kameru i da je prikačim za mene i bićemo spremni da emitujemo našu prvu pustolovinu.

Bili su spremni da skoče iz aviona.

Helena: Aaaaaaa ovo je sjanooo nisam mislila da ćeee ovoliko biti dobroooo

Gledajući u kameru Frenk: Ovo je najludja stvar koju sam ikad uradiooooooooo.
Okretajući kameru ka Heleni

Gledaoci su sve više bili uzbudjeni gde će njihova sledeća pustolovina biti.
Uveče u hotelu odlučili su da će im sledeća destinacija biti Španija.
Frenk: Helena kako bi bilo da naša sledeća destinacija bude Barselona čuo sam da je tamo opak noćni provod.
Helena: Hahaha i ja sam isto čula, naravno zvuči kao dobar plan. Sutra krećemo, ali fanovi žele da ja snimam.
Frenk: Naravno biće mi zadovoljstvo.
Avion je ujutru krenuo u Barselonu dok su Frenk i Helena bili u njemu. 

PutovanjeWhere stories live. Discover now