Uveče su stigli na aerodrom u Barseloni .
Frenk: Kako bi bilo da snimimo jedan običan klubski provod u Barseloni još odmah?
Helena: Slažem se idemo, samo da uključim ovu paklenu stvar.
Naišli su na jedan klub u kome je bila super atmosfera brzo su se uklopili
Helena je snimala Frenka kako se zabavlja u klubu, čak je Frenk rekao svojim fanovima preko kamere kako će da nadje curu za jednu noć, dok se Helena smejala toj ludoj ideji.
Helena: Zar stvarno misliš da ćeš uspeti?
Frenk: Pa naravno haha , zar sumnjaš u mene.
Posle nekog vremena Frenk je našao devojku dok je Helena sve to snimila ali odjednom Frenka i devojke sa kojom je razgovarao nije bilo. Helena je mislila da se Frenku posrećilo i da će brzo da se vrati ali njega nije bilo dugo vremena. Helena se malo zabrinula, i krenula da vidi da li je u hotelu.
Frenk je bio u sobi ali je bio krvav i imao je neku ranu od ujeda na ruci ali je na svu sreću bio živ dok je devojka pobegla.
Nakon nekog vremena Frenk je dosao sebi
Frenk: Šta se desilo?
Helena: Nadala sam se da ćeš ti to meni reći.
Frenk: Sećam se da smo ušlu u sobu i tu nastaje mrak, zadnje što se sećam jeste da si ušla u sobu.
Ispirajući ranu Frenk je razmišljao o tome zbog čega mu je to uradila.
Kako je odbijao da ode u bolnicu, nastavili su svoje putovanje u Italiju.
YOU ARE READING
Putovanje
HorrorPrijatelji kreću na put oko sveta kako bi snimili dokumentarac koji bi bio zanimljiv na društvenim mrežama, ali nije sve ispalo kako su planirali