Frenk

34 2 0
                                    

Na putu za Italiju Frenk je počeo čudno da se ponaša Helena je bila zabrinuta za njega, jer je nekoliko puta povraćao u avionu ali je stalno pričao da je sve u redu sa njim.
Helena: Jesi li dobro Frenk?
Frenk: Da, sve je u redu sa mnom, verovatno mi je muka od nečeg što sam pojeo.
Nastavili su u tišini čak nisu ni kameru uključivali.
Kada su stigli u Italiju bilo je podne.
Frenk: Hajdemo snimiti čuvene Italijanske vinograde i pred kamerama probati njihovo vino i fanovima dočarati njegov predivan ukus.
Helena: Dobra ideja Frenk.
Kad su stigli bilo je negde oko 15:00 h i krenuli su sa prenosom za fanove širom sveta
Helena:Hajde da snimimo razgovor sa vlasnikom ovih vinograda.
Frenk: Hajde.
Počeli su reportažu a onda se desilo nešto sasvim nejasno.
Frenk: AAAAAA, MOJA KOŽA šta se dešava sa mnom aaaaaaa!!
Helena: Frenk?! Šta ti se dešava sa kožom počinješ da se dimiš!!
Odjednom su se na Frenkovoj koži pojavljivali plikovi koji su bili kao da su nastali od vatre bolelo ga je jako brzo je našao sklonište u kući pored vinograda i tu sačekao noć.
Helena: Frenk moramo da odemo kod doktora nešto nije u redu sa tobom!
Frenk: NEE! Ne želim ići doktoru.
Kako je planuo zamahnuo je rukom, udario u zid i nekako rukom prošao kroz njega dok je Helena sve to snimala.
Helena: Kako si to uradio?!
Frenk: Ne znam verovatno je zid star i oronuo.
Helena je pokušala da slomi delić zida ali u tome nije uspevala.
Helena: Uzmi ovaj kamen koji ke odpao od zida i pokušaj da ga slomiš dok te ja snimam.
Frenk: Okej.
Sa veoma malim naporom slomio je deo zida koji Helena nije moga čekićem.
Frenk: Vidiš da je sve u redu sa mnom. Ali umirem od gladi moram nešto da pojedem.
Nakon što je probao testeninu, osetio je neverovatan bol, a zatim krenuo povraćati po prostoriji u kojoj su se nalazili.

Helena se zabrinula za njega. I odmah su krenuli dalje u nadi da će mu biti bolje.

Frenk je u putu neprestano govorio kako se oseća punim snage i da bukvalno može da poleti.
Jednom su ih pojurili okolni psi i oboje su trčali ali se Frenk isticao brzinom koja nike bila normalna bilo kom čoveku. Heleni je to bilo zanimljivo i htela je da mu snimi brzinu.

Kad su stigli u gradić iznajmili su skuter i snimali kako Frenk trči njegova brzina je prelazila 80 kilometara na čas. Fanovi na mreži su poludeli ostavljali svakakve komentare o Frenku "super čoveku" kako su ga prozvali na sajtu.
Kako su shvatili da je Frenk dobio nadljudske sposobnosti pitali su se kako je to moguće.
Helena: Pa snagatoru , kako si postao takav?

Frenk: Verovatno mi se to desilo sa onom devojkom u Barseloni kad me je ugrizla prenela mi je neku magiju HAAHAH.

Samo što se ispostavilo da to i nije baš najbolje u životu što mu se desilo.

Kako je Frenk bio jako gladan ubrzo je shvatio da mu hrana ne pomaže i kako se jednom prilikom slučajno posekao, počeo je da liže sopstvenu krv sa ruke dok je kamera to snimala.

PutovanjeWhere stories live. Discover now