Kako su morali da putuju noću Frenk i Helena su jos jedan presedeli u Italiji skrivajući se od sunca, smišljali su plan kako da sve izvedu i da u slučaju da ne postoji lek Helena ubije i njega nakon što zajedno ubiju devojku koja je uzrok svemu
Helena: Znaš da ne mogu to da uradim.
Frenk:Ako zatreba moraćeš, inače možda ne budem mogao da se kontrolišem, i naravno sve ćemo snimati.
Nakon nekoliko sati stigli su u Pariz gde su se razdvojili kako bi Frenk iskoristio svoju brzinu trčanja.
Nakon duže potrage našli su klub gde je dolazila. Ali nisu se ni nadali da je to u stvari bila zamka.
Helena: Čini mi se da je to taj klub. Čekaj imam osećaj da nas neko posmatra sve vreme.
Frenk: Ne brini, hajdemo.
Nako što je to rekao pao je na kolena a na ledjima mu je bila zabodena neka vrsta igle.
Helena je pokušala da pobegne, ali uzalud.
Ispred nje se stvorio čovek koji ju je udario u lice i onesvestio.Zajedno su odvučeni u neku sobu gde su se ubrzo probudili.
Helena: Frenk jesi li dobro?
Frenk: Da ali ne mogu da se pomerim, vezao nas je dobro, pokušaću da iskoristim svu snagu koju imam. Evo ga izvukao sam ruku, samo budi tiha evo ga dolazi.
Čovek sa kapuljačom nije bio kao Frenk bio je normalan čovek koji je pomagao devojci da dolazi do novih žrtava.
U tom trenutku Frenk koji se oslobodio skače i gubi kontrolu nad sobom tako da je od čoveka koji ih je oteo ostalo par razbacanih delova prekrivenim krvlju, Helena se prepala, ali Frenk je uspeo da se uzdrži i smiri pa ju je oslobodio.
Helena:Šta ćemo sada?
Frenk: Sada ćemo da čekamo da se njegova gospodarica pojavi pa da mogu da je mučim dok mi ne da lek.
Sedeli su tu satima a onda se ubrzo čulo škripanje vrata. Devojka je došla i predstavila se..
"ODRI! Tako je moje ime a vi smrtnici niste smeli ovo da mu uradite"
Frenk: Ono što ću tebi da uradim daleko je gora stvar kučko!!
Odri: Lek koji tražiš sam ja dragi, ali teško ćeš ga dobiti.
U tom trenutku munjevitom brzinom je uhvatila Helenu i držala kao taoca
Helena: Frenk uradi šta moraš zamemari mene, ti si bitniji!!
Frenk: Pusti jeeee! Glavu ću ti otvoriti ako to ne uradiš !?! Ona tebi ništa nije naudila.
Odri: Nije ali jednostavno volim da ubijam nedužne hahaha !
U tom trenutku zarila je svoje nokte u njen stomak i izvadila sve što je rukom mogla uzeti. Bilo je grozno. Frenk je izgubio kontrolu nad sobom isto se desilo i sa Odri.
Medjusobno su jedan drugog udarali, kasapili , dok je Helena polako izkrvarila na smrt. Njena zadnja reč bila je. " Popiiij njenu krv !!!!! A zatim je ubij! " nakon što je to rekla ubrzo nije više bila na ovom svetu.
Frenk: Sada znam lek, Spremi se da umreš ti prljava kučko!!!
Nakon nekoliko izvedenih udaraca zario je svoje zube u njen vrat. Popio nekoliko gutljaja krvi i video kako njeno telo počinje da se raspada.
Dok je njegovo nastavilo sa životom normalnom čoveka.Na kraju svega počeo je da tuguke i u tiho govorio.
"Nikada nisam imao boljeg saputnika, ni prijatelja kao što si ti Helena. Hvala ti za sve što si učinila za mene. Nikada te neću zaboraviti."
YOU ARE READING
Putovanje
HorrorPrijatelji kreću na put oko sveta kako bi snimili dokumentarac koji bi bio zanimljiv na društvenim mrežama, ali nije sve ispalo kako su planirali