My Complicated Life

53 4 0
                                    

A person who always LAUGH and wears a SMILE is the one who's deeply broken INSIDE.

If there's a thing you'll love. You shouldn't give up on it.

Cannot be seen by the NAKED EYE. Cannot explain by the MIND. And cannot define by INTELLIGENCE. BUT can feel by the HEART.

LOVE is pain, when you love someone, there's always pain. Because if there's no PAIN that is not love.

A TRUE LOVE cant fade away in an INSTANT.

Minsan kailangan mong bumitaw kahit hindi dapat pero minsan kailangan mo ding ipaglaban ang mga bagay na ayaw mong mawala.

If its MEANT TO BE, IT WOULD BE

When life knocks you down, calmly get back up, smile and very politely say "YOU HIT LIKE A GIRL"

Wala namang mali sa pagmamahal

Sadyang mali lang talaga yung PANAHON at PAGKAKATAON...

Sa buhay kailangan mong matutong LUMARO bago ikaw ang MAPAGLARUAN.

Sometimes what is BEST, is not what is RIGHT...

There are times that you shouldn't follow your heart. Huwag kang umasa sa kasabihan na "FOLLOW YOUR HEART" may mga bagay na tinitimbang mo ng HUSTO. Hindi dapat puro puso lang. Maiimbento ba ang word na UTAK kung hindi mo gagamitin. Hindi sa lahat tama ang PUSO.

Not because someone came into your life. Means your soulmate. Sometimes they came into your life just to teach you some lesson.

My Complicated LifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon