Nehir Göktaş "Romy vaa laar"
&& Eliza dan &&
Son taklamı atıktan sonra bacaklarım açık bir şekilde soluklandım bir alkış sesi gelmeye başladı. Saçlarımı yüzümden çektim ve ayağa kalktım sordum soruya hep bir ağızdan çevap verdiler. Okulun basketbol takımını tanırdım onlarda beni bizim bu küçük orman ve sahil birleşik evimize çok gelirler bu sırık topluluğu.
Bizim evin arkasında basketbol sahası ve tenis kortları önü de ise voleybol sahası vardı. Bizim takım kaptanı ikiz kardeşim arada buraya getiridi takımı .Ben onlara birşey demezdim beni rahatsız etmedikleri sürece .Basketbol sahası üstü kapanı yordu babam bunu Ediz Basketbol sevdiği için diye ona hediyesi ydi banada evin için de küçük bir dans odası yaptırmıştı .
Duvarları aynalarla kaplı bir duvar içerden ayna ama dışarıdan biri ordan bakınca beni göre biliyordu . Bunu babam beni rahatsız etmeden izlemek için yapmıştı .Gıcık adam gizli izlemeyi çok seviyor psikopat babam .Edizin sesin duyunca hemen ona döndüm . İkizim diye demiyorum hemen kıskanır yanına gidip gamzelerinden öptüm gamzelerin öpmeyi çok severdim arada parmağımı sokuyorum o da bunu sevdiğimi bildiği için hep gülerdi ben parmağım yanan koyunca .
Arkadan bir öksürük geldi.
"İnsanların önünde orospu gibi davran masan "
Duyduğum şeyle kafam attı .Tam ona vuracak ken biri elimi tutu tam beni tutanada vuracak ken onun Ediz olduğunu gördüm.
"Ediz bıraksa na bir dövüyim kim orospu gösteriyim."
Arkam döndüm ve o tanıdık deniz mavisi gözlerle karşılaşınca bir an dona kaldım .
Kimdi bu çocuk çok tanıdık geliyordu ama bir o kadar da yabancı önceki gördüğünden biraz değişmişti her halde .Galiba o da bana dik dik bakıyordu çünkü Ediz öksürünce transtan çıkmış gibi oldum .
"Sen kime orospu diyosu be sen kendini ne zanediyorsun gerizekalı sırık "
"Herkesin önde nerdeyse çocuğun üstünde düşüyordun be kızım çocuğu sömürdün."
" Ama sen ama ben ah o benim erke-"
Birisinin telefonu çalmaya başladı ama farklı bir melodi adana merkez çalmaya başladı .
Herkes birbirine bakarken benim sahilde dans etiğin yer den geldiğini fark ettim .Allah ne olur tahmin ettim şey olmasın .Ulan Nehir seni bulursam çok fena yapıcam benim telefon oynar ken hep melodiyi değiştiri ve beni rezil ederdi her zaman sonunda dayak yemiş olurdu ama asla uslanmazdı . Harika bu sefer ki melodimiz adana merkezi telefon yanına gittim ceketi aramaya başladım arkadan gülmeler geliyordu harika
"Bir daha kıkırtı veya gülme duyarsam hepiniz üstünde Deniz in yeni hareketlerini denerim ve bunu yapacağım hepiniz biliyorsunuz "
Bir kaç tane sert bir şekilde yutkunma sesi geldi harika en azından Deniz in dövüş hareketleri nden herkes korkuyordu saten korkmasalar şaşırtıcı olurdu neyse ne yapıyordum telefon .
"Nerde bu lanet telefon .hıı buldum alo ."
N-"Eliza bara gidebilirmiy-"
"Hayır bak altın çiziyorum hayır"
N- "Ama lütfen çok canımız sıkıldı "
"Nehir en son biz siz gitiniz de bara Deniz 5 tane insana benzer şeylerle çıktınız bak insan benzer diyorum çocukların estetik ameliyat geçirse insan benzemez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKSİK RENGİM( Kılıçlı Kolye Serisi-1)
Mystery / ThrillerYanlışlıkla buluşan iki farklı göz. Bir erkeğin sadece bir kızın gözlerine vurulması Bu bir aşk hikâyesi değil Bu bir hayatta kalma hikâyesi Kız gözlerindeki eksik rengi arıyor Oğlan o eksik renk olmak istiyor Bakalım birbirlerinin tamam layabi...