Ateş Karaelmas "Christian Grace"
&&& Demir den &&&
Evleri cidden büyüktü Eliza önden yürüyordu arkasından Ediz denilen hıyar ve Deniz onun arkasından Denizin yanında Nehir onlar çok iyi bildikleri ev de gayet rahat bir şekilde hareket ediyorlardı .
Galiba en üst katta gidiyorduk ev iki katlıydı ikinci katında 7 tane oda vardı yatak odaları da buradaydı bir tane oda mutfaktı giriş katına indikten sonra başka bir merdiven olduğu yere doğru ilerledik bodrum katına indik .
B- "Yuhh bu ne lan burası bodrum sa bizimki ne "
Cam dan bir koridor vardı bir tarafından havuz diğer tarafı bom boş bir oda etrafı camlarla çevrili .
"Dans stüdyo su bakmayın mal gibi ilk kez mi gördünüz ."
Kafamızı saladık hıh diye bir ses çıktı ağzı dan ve yürümeye devam etti en sondaki odaya girdi arkasından diğerleri .
Karanlık bir odaya girdik .
"Ediz bilgisayar başına diğerleri koltuklar ."
Odanın bir tarafı aydınlandı herkes koltuklar oturdu .
"Başlat artık Ediz ."
Bir video başladı.
"Sevgili SEH yeni üyeleri eğitim aşamasına hoşgeldiniz normalde sadece 4 kişi olacaktı ama Demir grubundan vazgeçmeyen üyelerimiz var o yüzden bizde grupları birleştirdik iki grubun yöneticileri grupları kuran siz sizin bu vakit en sonra gruplardan ayrılmanız yasak ama diğer bilirsiniz ama eğitim başladıktan sonra asla ayrılmaz sınız siz seçin."
"Ediz durdur videoyu hemen "
Herkes Eliza ya baktı ne yapıyordu bu kız .Ayağa kalktı en öne geçti .
"Konuşan adamın da dediği gibi bun dan sonra devam ederseniz ölümle burun buruna yaşamak zorunda olacaksınız bu çete burda dağılıyor sizi benim yüzümden başınız belaya gire mez hata bir de ölüm asla dayanamam bu kadar Ediz kızlar sana emanet bu-"
E- "Olur o zaman biz Amerika ya taşınalım "
D-"Hım süper fikir bende kimseyi dövme diye bir şey yapmam hata dur buldum karate yı bırakıyorum "
N- "Dur sıra bende şarkıcı oluyorum birde matematiğe aşk oluyorum nasıl fikir "
"Siz benle dalga mı geçiyor sunuz lan "
E-"Elbette ki dalga geçiyoz salak sen bizi başında atmak için konuşma yapma bence bizde kurtulamasın "
D- "Rüyada bile zor görsün gülüm rüyada bile."
Deniz ona öpücük atı.
N- "Ve lider sensin Ediz lider olursa her gün basketbol maçına gideriz"
E- "Hey beni bu kadar ezik lemen gerekmez di ama doğru yani "
"Yaaa yapmayın ben sizi korumaya çalışıyorum eğer bu oyna girerseniz siz ölebilir hata daha kötüsü ."
E- "Tamam ben varım saten bende kurtulamasın ikiz "
D- "Vallah bensiz adım bile atamasın çocukluk kardeşi "
N- "Çete de yeniyim ama ben saten sizin ailenin ufak kardeşi yim bensiz olmaz ."
"Tamam ama ben baştan uyardım "
Hepsi kafasın saladı tam ağzım açacak ken .
A- "Aklından bile geçirme Demir seni bırakmayı düşünmüyorum ve diğerleri de öyle ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EKSİK RENGİM( Kılıçlı Kolye Serisi-1)
Misteri / ThrillerYanlışlıkla buluşan iki farklı göz. Bir erkeğin sadece bir kızın gözlerine vurulması Bu bir aşk hikâyesi değil Bu bir hayatta kalma hikâyesi Kız gözlerindeki eksik rengi arıyor Oğlan o eksik renk olmak istiyor Bakalım birbirlerinin tamam layabi...