KAÇIŞ

78 27 1
                                    

Demir Karagün"Owen Devalk"

Ufff kafamı kaldıramıyorum oturduğum yerde sert nerdeyim.

"Ediz yine şaka yapmak için beni başka bir yere taşıdıysan seni bir güzel dövüncem offf belim tutuldu lanet girsin çok fena yapıcam."

E- "Ben yapmadım içinden küfür etmeyi bırak ve gözlerini açıp etrafına bak Eliza"

Lanet olsun gözlerimi açmayı unuttum bende ne eksik diyordum .

Gözlerim açmam la şoka uğradım penceresi olmayan duvarları griye boyanmış bir oda ve kare şeklinde yerleştirilmiş sandelyeler her sandelye iki kişi oturtulmuş demek arkamdaki diğer eller başkasını lan ben ellerim neden hareket ettiremiyorum .

"Siktir lütfen ellerimiz bağlı demeyin "

D- "Harika her seferinde aynı tepkiyi nasıl veriyosunuz Ediz le anlamıyorum "

Arkadan bir homurtu daha geldi.

"Bu kadar da uyumlu olunmazya"

"Harika yine mi sen oğlum kimsin ve benimle derdin ne bu arada herkes işe başladımı."

N-" Eliza tamam hepimiz bilekliklerimiz takmışısız ipleri kesiyoruz"

Edizin arkasındaki kız konuşmaya başladı.

A- "Şu bilekliklerin olayı ne birde bizi aydınlatsanız "

Ben ipleri kesmeye başlar ken Ediz Asu ya cevap verdi .

E- "Bu bileklikler özel normal gibi görünüyor olabilir ama bir mekanizma sayesinden içinden ufak bir bıçak çıkıyor anladınımı ufaklık"

"Harika eğer işiniz erken bitmiyor sa tanışalım ben Demir ya siz kimsiniz "

"Ben Eliza Asunun yanındaki oğlan da Ediz şu şirin gözüküp ve masmavi gözleri olan Deniz sarışın kız Nehir ama siz kimsiniz her yerde karşımıza çıkıyorsunuz hem buralarda görmedim sizi"

"Şey biz şey için taşındık neyse ne için buraya geldimiz bırak Nehir yanında oturan Burak salağı diyer ise Ateş gerzeği "

A- "Ohaa abi sattın hemen yani"

B- "Gençler hep beni sevdiğinden ediyor bunları kesin aşık bana Demir"

"Siktir git len ben sana götümle bile bakmam şimdi yanına gelirsem-"

E- "Ohh sonunda be bileklerim acıdı "

Ediz bileği deki ipleri çözmüştü Asu kileri çözüyordu.

D-"Oğlum şuna biraz güç uygula kaslı bir şeysin ama bir işe yaramıyor "

A- "Tamam kızım bekle biraz sakin ol ne atarlısın hı oldu."

Ateş denilen çocukta ipi koparmıştı .

N- "Kıpırdama bir bir yerin kesiçen-"

B- "Ahhh lanet olsun kızım parmağımı kopardın be "

N- "Ben sana dedim kıpırdama diye ha şimdi biraz güç uygula "

İpin kopma sesi geldi .

"Kızım sen bir şey yapmıyorsun herkes kurtuldu ."

"Bekle biraz o kadar kolay değil tamamı "

5 dakika sonra ipin az birşey kalmıştı Demir koparması için uygundu .

"Şimdi kopar şu ip de bizde gidelim "

Biraz güç uygulayınca ip koptu sonunda bileklerimde iz çıktığı kesin .

EKSİK RENGİM( Kılıçlı Kolye Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin