Crisu p.o.v
Dormeam atat de bine cand dintr-o data suna telefonul in disperare. Ma suna Alex iar eu ii raspund.
Convorbire telefonica:
- Alo! Da? (Raspund eu cu capul in perne)
- Fa! Vezi ca vin sa te iau in 20 de minute ca sa mergem la scoala.
- Mai vreau sa dorm!
- Nu! Daca vin la tine si te gasesc in pat tolanita e vai de pielea ta Crisu!
- Da, bine. Daca nu vreau sa ma trezesc ce imi faci?
- O sa vezi ce iti fac daca te vad dormind. Hai du-te imbraca-te ca te astept. Pa!
- Pa!
Dupa ce am terminat de vorbit cu Alex am mai stat 10 minute in pat. M-am ridicat din pat lenesa si m-am dus sa imi fac un dus scurt si sa imi fac rutina zilnica. Dupa ce am terminat rutina zilnica m-am dus la dulap sa imi aleg o tinuta pentru scoala. Am ales sa ma imbrac cu o camasa in carouri rosie, cu blugi cu talie joasa si obisnuiti mei conversi negri, la machiaj am ales sa ma dau cu putin gloss, tus, si rimel. Am terminat m-am dus sa imi iua geanta pentru scoala si sa ies din casa ca ma astepta Alex.
Am vazut-o pe Alex cum ma astepta. Cand am vazut-o am sarit la propriu pe ea ca sa o imbratisez, mi-a fost foarte dor de ea. Ea era imbracta intr-o perechie de blugi cu talie inatlta si taiati la genunchi, o camasa alba transparenta , in picioare conversi albi, parul il avea prins intr-un coc dezordonat, la machiaj era doar data cu tus si rimel. Ea e perefcta tot timpul!
C:- Sall!
A:- hello!
C:-ce faci,fa ?
A:- bine fa,tu?
C:-m-ie cam somn n-am nici un chef de liceu.
A:- ba trebe sa ai chef plus ca il vezi pe Vlad. <3
C:- da abia astept sa il vad. Mi-e foarte dor de el :))
A:- aha :( deci de mine nu ti-a fost dor asa-i? :( ( atunci a facut un botic de catel suparat si am luat-o in brate)
C:- mi-a fost cel mai dor de tine ( si i-am dat un pupic pe obraz)
A:- cum mai stai cu baietii?
C:- singura ca pasarea cerului, tu?
A:- la fel.
Am ajuns in fata liceului acolo toate privirile erau atintite pe noi si nu imi placea deloc cand erau toti cu privirea pe mine. Am inaintat spre dulapurile noastre pentru ca Alex il are langa al meu, cand sa imi iau manualul pentru engleza cineva vine in spatele meu si imi pune mana la ochi.
V:-cine e?
C:- hmm... O fantoma?! :))
V:-nup. Mai ai o singura sansa
C:-hmmm... E cineva dar nu imi vine numele lui acuma :))
V:- iti dau un indiciu. E cel mai bun prieten al tau
C:-V.L.A.D?
V:-da!! (Atnci mi-a dat o imbartisare calduroasa)
A:hei mai sunt si eu pe aici in caz ca ati uitat de mine.
C:-cum sa uit de sisucul mei dulche si scump (atunci am luat-o de obrajiori si am facut-o rosie :) )
A:-te omor fa femeia lui guta :)
V:- nu! mai am nevoie de ea!
C:- stai chill nu are curajul sa omoare nici o musca :) (in momentul am inceput sa rad eu cu Vald in cat lui Alex ii iesa fum pe nari :) )
Ne-am indreptat spre clasele noastre. Vlad avea clasa in alta parte dar ca sa fie un bun baiat ne-a condus pana la clasa noastra pentru ca eu si Alex suntem in aceeasi clasa si in aceeasi banca :).
Ora incepuse eu ma plictiseam de moarte pana cand am primit un sms de la Vlad
V:- trebe sa vorbim in pauza asta doar noi doi. Pup
C:- s-a intamplat ceva? :)
V:- nu,dar vreau sa vorbim ceva. Vin eu in fata clasei tale bine ?
C:- bine! Si cu Alex ce fac?
V:- pai spune-i ca vrei sa vorbesti ceva cu mine.
C:- o sa vad ce pot face.
V:- bine. Pup :*
C:- pup :*
Am rupt o foaie din caiet si am inceput sa ii scriu lui Alex.
C:- Mi-a dat Vlad sms a zis ca vrea sa vorbeasca cu mine ceva important fara tine a zis ca ma asteapta in fata clasei te superi daca nu vii? P.S o sa iti zic ce mi-a zis bine ?
Ii dau foaia lui Alex, ea citeste foarte atent
A:- nu ma supar sis, chiar dimpotriva ma bucur. Abia astept sa imi zici ce ti-a zis :*
C:- am crezut ca te vei supara pe mine :(
A:- nu am cum sa ma supar pe sisu meu scump
Ora s-a teminat afara ma astepta Vlad
V:- ceau ce faci?
C:- plictisita de moarte tu?
V:- cum ai scapat de Alex ?
C:- i-am zis adevarul nu am cum sa o mint mai ales ca e sisu meu. Ce era atat de important?
V:- am vrut ca dupa ore stii... tu...eu... la un suc. Doar daca vrei ( se scarpina dupa ceafa ceva nu e in regula cu Vlad ori e indragostit ori e amabil si ma invita la un suc)
C:- ammm.. Bine de ce nu, adica pana la urma suntem frati asai?
V:- da!
C:- doar ca dupa scoala nu prea pot stii tu teme si ale alea
V:- a da atunci pe la 17:50 poti?
C:- da!
V:- atunci vin eu sa te eau de acasa bine?
C:-bine!
C:- vii cu mine sa imi pun manualele si mergem dupa in curte?
V:- bine dar trecem intai la mine la dulap
C:-bine
Am inaintat spre holul liceului intai ne-am oprit la el si dupa la mine. Am iesit in curte unde am vazut-o pe Alex vorbind cu un baiat. Era frumos dar mai frumos era fratele meu Vlad.
Orele sau terminat foarte greu.
Cand am asteptat-o pe Alex, Vlad a venit si ma salutat si mi-a zis sa nu uit de iesire ca intre frati azi. Am asteptat-o pe Alex si cand am vazut-o i-am zis sa se grabeasca ca nu am mult timp la dispozitie, ea nu a mai zis nimica si m-a intrebat ce s-a intamplat cu Vlad si i-am zis totul. Ea a ramas socata.
Am ajuns acasa si ne-am pus la teme.
.........
Hei uite si al doilea capitol. Capitolul urmator va fi din perspectiva lui Vlad
P.s scuze de greseli gramaticale sau de punctuatie
Va pup
La 2 vouri voturi pun nextul
:-)