Dimineata a venit repede ma ridic din pat si ma duc sa ii pregatesc micul de jun.
Cobor jos si pregtesc micul de jun care consta in: clatite cu nuttela stiu ca is preferatele ei
Dar intai trebe sa o sun pe Alex sa ma ajute sa o retin pe Crisu pana ii pregestc supriza. Ii dau un sms
Vreau sa ma ajuti cu ceva
Nu am astept mult pana mia raspuns
Cu ce ?
Pai azi e ziua lui Crisu si ma gandeam sa ma ajuti sa o retii tu pana pregatesc eu petrecerea supriza.
Bine de acord
Bun. Pai mai vorbim pa
Pa!
P.o.v. Crisu
Ma rastogolesc pe partea cealnta a patului.
Cum am ajuns in camera mea? Eh. Pote mo fi adus Vlad.
Cobor jos din pat ma duc imi fac rutina de dimineata.Dupa ce termin decid sa cobor jos.
De la bucatarie mirosea atata de bine oare cine gateste?Cand ma pun in pragul usi si il vad pe Vlad gatind. Era imbracat cu o perechie de pantaloni treisfert, nu avea tricou pe el,era atata de sexy cum gadea ii urmaream toate miscarile. M-am apropiat de el si lam curpins pe la spate. El a marait si sa intors cu un zambet mare pe față.
V:-Neata raza de soare!
Ma sarutat scurt si dupa sa dus sa termine macarea
C:-Neata pui!
V:-Cei cu fata asta?
C:-Abea ce m-am trezit. Ce vrei?☺
V:-Pai ma gandeam sa iesim azi undeva. Vrei?
C:- da. Ar fi minunat.
V:-bun.
C:-deci unde mergem ?
V:va fii o supriza.
C:-bine...
V:-Poftim. Spuse el si imi da clatitele cu nuttela
C:-mersi. (Si il pup)Dupa ce am mancat am mers sus sa ma pregtesc de iesire.
M-am luat un maie negru pana la buric cu niste pantalno mulati negri rupti in genunchi ca si accesori am luat un ceas negru un inel in forma de piatara neagra cu un pandantiv auriu si o seapca neagra iar la machiaj am flosit fon de ten cu un ruj rosu aprins.
C:-Vlad!
V:-da?
C:-esti gata ?
V:-da
Mergem spre usa si ne incaltam eu cu tenisi mei. A da am uitat sa va zic ca Vlad oarecum sa mutat la mine 😁😁
Ma ia de mana si iesim.
"Ce so fi intamplat cu Vlad de se comporta asa ciuda? Idioato poate iti ascunde ceva. Cine dracu mai esti si tu? Is constiința ta prosto. A ok pa poti sa pleci. Ba nu."
Nic nu mi-am dat seama cand am ajuns in fata casei lui.
Intram si eu il astept in living.
El coboara si iarasi plecam la drum
Am ajuns intrun parc de distracti. Erau tot felul de jocuri.
Ne-am apropiat de un stand unde el a luat 3 mingi si a data in niste pahare el lea nimerit din prima si asa mia dat un urs mare de plus. M-am apropiat de el si la sarutat lung si dulce
Am plecat de langa acel stand si iam multumit vanzatorului. Am decsi sa ne dam in masinute. Dupa ce am terminat cu masinutele m-am aropiat de el si iam sarit in spate el a inceput sa se invarta cu mine eu evident ca radeam si el radea pana la urama ma lasat jos si neam indrpata spre un alt sand cu vata de zahar.
V:-ce culoare?
C:-roz
V:-una roz si una albastra sa fie va rog
Dupa ce ia dat bani domnului noi am plecat si am inceput sa mancam din ea.
VA URMA....
........................................................................
Da stiu ca e scurt dar e vacant si mna stiti voi. Asa deci o sa mai postez cand o sa pot deci sper sa va placa.
App:am intrat laliceul dorit stiu ca nu va pasa dar mna.
P.S scuze de greselile gramaticale sau de punctuatie.
App am uitat sa precizez cev ain capitoul 10 ca pe Vlad il mai cheama si Nagy.
Bi bine va pup paa