Ne tot plimbam pe langa standuri pana am vazut o tiribomba. De cand eram mica imi doream.
C:-Vlad!
V:-da?
C:-tiribomba.
V:-dar am mancat vata si o sa vomit.
C:-eh asta e hai te rog. (Față de cățel)
V:-uff. Ce imi faci tu mie.
C:-DA
Vlad ii da bani vanzatorului si ne urcam fiecare cate un scaun. Cand toata lumea sa asezat a incepu sa ne roteasca de la in cet pana la cel mai tare eu am inceput sa tip, sa rad, dar Vlad era tot alb la față. Cand coboram jos eu radeam iar Vlad tremura mai un pic si varsa tot ce a macat de dimineata.
C:-esti bine?
V:-Da
C:-mie mi se pare ca nu. Arati de parca vrei sa vomiti totul
V:-pai cam da,dar imi revin eu
C:-ok...
In momentul in care vreau s aplecam spre urmatorul stand imi suna telefonul.
Era Alex
Convorbire:
A:-hei ce faci?
C:-bine cu Vlad la balci. Tu?
A:-a pai te las atunci.
C:-nu stai linistita ce vrei ?
A:-pai vroiam sa iesim si noi ca intre fete. Stii ca am zis ca iesim si na
C:- aaa da sigur. Sti ca tu contezi si esti prima.
A:-awww so qt si tu pai ne vedem in fața balciului ok ?
C:-ok
A:-pa
C:-pa
End call
V:-cine era ?
C:-sis
V:-ce o zis ?
C:-o zis ca daca pot sa ma vad cu ea azi. Daca e lasam pe alta data
V:-aaa nu. E ok dute ce eu o s ama duc cu Bogdan.
C:-va ajunge din minut in minute deci ne mai dam pe ceva ?
V:-da. Haida
Ne am dus la un stand unde era sa tragi cu tinta. Am luat trei ace(nu stiu cum se numeac aseal ce tragi) si am inceput sa trag din prima am nimerit puncatjul maxim si am primit un mare ursuletEra atata de mare plus ca am mai primit unul si imi era greu.
De odata imi vibreaza telul semn ca am primit un sms
Îs în față vino
Ok
C:-Vlad o venit sis trebe sa ma duc. Am o rugaminte daca ai lasa ursi la tine ca imi e greu sa ii car.
V:-e ok
Cu astea find spuse Vlad ma duce pana la iesirea din balci.
V:-ai grija ce faci da?
C:-da. Si tu ai grija
A:-pe bune?!
C&V:-da!
Cu astea find spuse Vlad vine si ma ia pe sus si ma saruta lunng si dulce.
A:-aham. Is si eu aici da ?
C&V:taci!
A:-ok....
Nu stiu de unde dra apare si Bogdan. Acesta o saruta pe Alex.
C:-ahm
A:- shhh acuma e randul meu nu numai al tau.
Imi dau ochi peste cap si il mai sarut o data pe Vlad si dupa o trag pe Alex dupa mine.
A:-nui cirect.
C:- ba da 😆
A:-ufff. I hate you
C:-da da si eu te iubesc
Vlad pov
V:-frate hais a mergem sa organizam petrecera supriza lui Crisu. Ca azi e ziua ei deci hai
B:-ok.. panicatule
V:-nu is panicat dor stresat asa ca taci si haida
Am pus ursi in masina lui bigdan si am plecat spre primul hipermarket si am luat detoate. Dor mai lipseste ceva si gata. Ma duc la un pet shop si cumpar un caine mic si pufos.Am ajuns in fata casei mele si am inceput sa decoram casa cu baloane confetei si pe scari scria un "la multi ani" am inceput sa sunam toti prieteni nostri si ai ei. Dupa ce leam zis ora la care sa vina ne-am pus pe aranjat ultimele detail.
Sper sa ii placa.
B:- o sa ii placa nu mai fi asa de panicat,stresat.
V:-de unde sti ca gandeam eu asta
-pentru ca stateai si te uitai in gol boule
-da mersi boule
Alex pov
Bun acuma are timp Vlad sa pregateasca supriza. Crisu a uitat asta e clar.
-ce facem azi?( ma intreaba ea)
-pai ma gandeam asa mergem la mall si dupa intr-un club ca mna azi e ziua ta si etc.
- aaaa da am si uitata ca e ziua mea azi ce prosta îs.
-esti o mare prosta
-da mersi ca ma încurajezi vaco.
-deci mergem sa ma schimb de haine si iesim bine ?
-bine.
Pornim la durm si mai povestim si noi ce ir mai facut nătării nostri. Si nici nubam realtizat ca am ajuns acasa al ea.
-hai sus.( a spus ea)
-ok
Mergem sus si o ajut sa isi aleaga hanele pentru "club"
Pâna la urmă sa deci sa ia o bluza transparenta si pe bagrinea bluzei scris CHANEL si o perchie de pntalbo scrti negri si adidasi.-gata( zice ea)
- uuu saxy 😛
-taci si hai o data la cumparaturi.
-ok dami ceva de schimb.
-ok. Ia de aici țăranco.
-ma-ta.
-da stiu si eu te iubb 😘😘
Mio dat o bluza cu maneci trisfert turcoaz si niste blugi scrti iar in picore mi-am luat adidasi ca si ea. Da stiu ca va intrebat daca avem haine la fel paia vem cateva dar mna.-cred ca Vlad o itat de ziua mea.😔
-daca o uitat el nu inseamnaca ca si eu.( mers sa imbratisez)
-uff da ai dreptate.
-mno hai o data ma.
-hai ca vin.
Mergem pe jos pana la mall ca de la ea de acas nu faci mult.