Sa sunat de iesire. Vald ma astept in fata usi cu ceva la spate. Cand ma vazut a venit inspremine ma srutat lung si mai dat un trandafir exac ca celalant; doar ca era mai speciala. Am sarit la el in barte si la sarutata si ma invartit neam depsrisn din sraut el ma strans in barte cu putere si mia soptit;
V:-te iubesc pitico
C:- si eu te iubesc fraiere. (Am inceput sa rad)
V:- iti dau 3 secunde sa fugi.
C:-si daca nu am chef sa fug de persoana iubita (am spus cu zambetul pe buze)
V:-1......2.....3.....
In secunda uramatoare am fost izbita de dulapuri si sarutata cu atat dragoste si grija. Ne-am desprins din srut si el ma luat in brate.
V:-te duc eu azi acasa. Si o luam si pe Alex daca vrea
C:-ar fi o idee buna.
Am mai stat de vorba in legutra cu intalnirea de azi. Se sunase de intrare,iar Vlad ma condus pna in fata clasei unde ma srutata si mia zis
V:- sa te grabesti bine??
C:-bine
V:-te iubesc pitico!
C:-te iubesc maimuta mea
Si am inceput sa ne srutam pna cand profa nea stricat sarutul.
Profa:-stiti c anu e voie sa va sarutati in incintea liceului?!!( si ridica o spranceana)
V:- da stim domna. E prima si ultima data cand ne mai sarutam in incintea liceului
Cand a zis ca e ultima data cand ma saruta in liceu imi venea sa fug dar nu am facuto pentru ca miam dat seama ca o sa ma mai srute.
Profa:-bine. Va iert de data asta. Dra data viitoare cand va prind direct la director va duc ati inteles?
V:-da daomna
Profa: ducetiva la ore.
V:-da
Vlad imi face sem ca o sa ma astepte cand iesim de la ore iar eu aprob din cap si intru in clasa. In clasa o gasesc pe Alex stand in banca ei.
C:-salut. Sis
A:-ceau. Ce faci?
C:-foarte bine. Trebe sa iti spun ce am patit pe hol
A:-ce ai patit pe hol?
C:- pai nea prins pe mine si Vlad cand ne srutam
A:-si ce va zis?
C:-a zis sa fie ultima data, ca alftel va trimiteam la director
A:- lol. Si azi ce faci?
C:- pai merg cu Vlad la o intalnire. Tu cum mai esti?
A:- chiar foarte bine. Azi ma invitata la o intalnire.
C:-ce coincidenta
A:- se pare ca proful nu a venit azi
C:-da asa e. E mai bine.
A:-pai de ce e mai bine
C:-nam nici un chief sa scriu
A:- nici eu
C:-deci sambata vrei s aiesm ca intre surori?
A:-daca o sa scap de Bogdan. Poate.
C:- ok nu ma supra doar team intrebat
Ea ma luat in brate si am stat asa pana a venit cineva si s abagat in imbrtisaraea noastra. Era Vlad cu Bogdan. Se pare ca nici lor nu lea venit profa.
V:-vam auzti vorbind. Ar fi fain sa iesim toti patru.
B:-da. Ar fi o idee geniala
Eu si Alex ne uitam una la alta nu stiam ce sa zicem
V:- nu mai aveti gura sa vorbiti? 😂
Nu iam raspuns. In uatoarea secunada el ma srutata si ma muscat de buza,si am tipat.
V:-aha acuma sti s avorbesti?!
C:-cretinule:). Da acuma sti. O sa imi curga sange. Te urasc :)
V:-si eu te iubesc pitico
C:-boule :)
V:-proasto :)
C:-maimuto
V:-sunt mauta ta :).
C:-una mare de tot :)
Nu am ami putut sa zic nimica ca Vlad a incept sa ma srute de fata cu toata clasa. Se auzeau cate un cico ba chiar si un "sa va tina". Sa sunat de iesire era ultima ora dara fost una faina. Am iesit cu toti din scola.
V:-deci. Vreti ca sambata sa iesm cu toti la un suc?
B:-Da, vreti?
A:-eu nustiu dac avrea Crisu sunt si eu deacord.
C:-da. Ori cum trebe sa sarbatorim asai?
A:- yep
V:-dar ce sa sarbatorim?
Eu cu Alex ne uitam una la alta si incepe sa radem.
A:-pai.. e ziua noastra. Mai exacata am mea si al lui Crisu. Facem 13 ani de cand ne cunoastem. Si noi doua nema gandit sa mergem ca doua surori. Dar dac avoi vati oferit aa veniti cu noi. Noi nu ne suparam asai Crisu? ( si se uita la mine rajind de paraca are un plan)
C:-dap(am zambit)
V:-ce facteti cand ajungeti acasa ?
C:-pai nu avem teme si neam gandit sa stam si sa lenevim
A:-pote doar tu s alenevesti ca eu am de invatat
C:-da,bine fie cum zici tu
V:- pai daca nu aveti teme hadati sa facem o mica petrecere doar noi. Vreti?
B:-eu nu am nimica de spus.
C:-da!
A:-nu!
C:-de ce ?
A:-pentru ca nu vreau
C:- bine atunci. Bogdan vrei sa vi cu mine si cu vlad la mine acasa casa facem petrecerea? (Ii fac semn lui Bogdan sa aprobe dar fara sa vada Alex)
B:-da! de ce nu. Ar fi chiar distractiv
A:- of bine. Vin si eu
C:-ieii. (Si am inceput sa topai de fercire)
V:-mai usor iubire s anu iti rupi un picior sau o mana.
C:-bine iubi (si atunci am facut o fata de catelusi)
In sucunda urmatoare ma tras langa el si ma prins de man si asa am mers pan acasa la mine. Am intrat in living une leam zis sa se faca comod cat timp eu pregatesc pop-corul si bauturile racoritoare. Cad vroiam sa iua pahare nu ajungema dar am simtit doua brate musculoase ce ma ridicau de solduri ca sa ajung la pahare. nici nu trebuia sa ma mai intorc ca stiam cine este. Vlad ma ajutat sa le pun celor deoi porumbei sucuri si eu am pus pop-corul sa se faca.
C:- iubire ma duc sa ma schimb revin imediata. Sa scoti popcornul bine? Sa nu faci lrosti ca aunt cu ochii pe tine bine?
V:- am inteles sefa.
Mam dus la el si lam sarutat scurt pe buze. Am ajuns sus si ma dus direct la sifonier ca-sa imi aleg ceva de imbracat. Miam ales o perechie d epantalon scuri de sport cu un tricou negru si scria "NIRVANA" si cu un smiley pe el.
.................
Hei sorry ca nu am mai poatat dar stiti si voi am scola si chiesti de genul. De aceea capitolil asa e mai lung(asa cred)
P.s. suceze de greseli gramaticale sau de punctuatie
Va pup