devam

14 1 0
                                    

Hoslantim yükseldi. Siyah çekilen aylarnirimin üstündeydi gözleri ayrıca sürekli dudaklarına bakıyordu. Neyin peşindeydi bu çocuk? Diye kendi kendimi yiyordum. Sanki kral sanki prensti. Birşeyler konuştuk yedik içtik partinin sonuna geldik herkes çıkarken o da çıktı. Bu parti onun içindi. Neyse Aydeniz geldi içeride baya oturduk. Gözlerim isildiyordu. Bağımlı kaldım ona yokluğu ölüm gibi geldi.

Ertesi gün okulda gördüm onu baya ilerlemistik. Arkadascasina fesatlasmayin. Tenefuslerde gezerdik konuşurduk. Gün geldi dayanamadım. Yeter artık dedim . Güven geldi bana . Cesaretimi topladım . Onun yanına gittim.

Seninle bir şey konusmak istsiyorum.
Olur
Seni çok sevdiğimi anlamışsınızdır sanırım ben seni seviyorum .....
Ne diye tepki verince irkildim. Sanki hiç biriyle çıkmadı.

Bence direk gerçeğe dönelim çünkü bu hayaldi. Ya böyle bir tepki verse. Of ya başına gelmeyen kalmaz . Suratıma bakti ve neden susuyorsun dedi. Ben onu unutmuştum tabi daldım hayallere. Yasakların kırmızı oldu. Heyecan bu olsa gerek . Sen kalk di cem . Cesaret gelmiyor ya. Olamaz böyle şey. Ya onu unutmam lazımdı .

Aydeniz başka eve çıkmak istiyordu. Benim boştu. Ve biikte kalmaya karar verdik. Akşam zil çalınca bovullarla gelmişti. ...

Benim  HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin