5 gün sonraya bir bilet . Ve Amerikadan aldırdığı bir ev dosemisler galiba . Ama Amerika ya gidicegimi Aydeniz anlatmadim anlatmam lazım .
Hicbirsey çaktırmadan gittim okula yeni biri gelmiş sınıfa Gizem adı. Sevdim Ben o kızı . Aydenizle t anistirdim kızı. Baya iyi anlaştılar ben yokken yokluğunu giderir belki. Kızın durumu iyi değilmiş aslında . Yurtta kalıyormuş ve benim evde yer var .
Kızın yanına gittim konuşmaya.
Istersen bizimle kalabilirsin dedim evde tek kalmak istemeyiz diye tekler ettim. Kızın gözleri parladı ve olur dedi. Tamam okul çıkışında gel dedim tamam dedi. Okul çıkışında hızlı adımlarla eve gittim ve kızın yatağını yaptim. Hazırladım. Kendi yatagimi. Kız bizimle kalıyordu.
2 SONRA VE 3 DERKEN 3. GÜN OKULA GITTIM VE ARKADAŞLARIMLA VEDALASTIM KIVANCLA GÖZ GÖZE. GELDIGIIZDE GOZUMDEN YAŞLAR GELMEYE BAŞLADI . AĞLADIM YAVAŞ YAVAŞ. EVE GELDIGIMIDE AYDENIZLE DE VEDELASTIM AĞLADI ODA GIZEMLEDD KONUSTUM.
ERTESI GÜN. .....HAVALANINA geldiğimde aydenize son kez baktım . Uçağa bindim . Ve yanında elinde gazete olan biri vardı .siyah saçlı. Uçak kalktı ve tam gidiyoruz kiz aniden ayağa kalti deli mi ne ?? Yanında sakin dedi. Kız bağırıyordu sakin olamam ben dedi. Yanındaki kalti ve annenin öldüğü hiç bir şeyi değiştirmez olmuş olabilir ve bu acı bir şey ama bu senin oldugun anlamına gelmez ayrıca otur şuraya ucaktakileri kizdirma ve rahatsız etme.
Sana Ne diye kendini yerden yere vurdu kiz saçlarımı yıkmaya başladı . Kaptan durdurun şu kızı hareket etmesin onun yüzünden uçak düşecek. Ki.de durduramadı kızı . Kalktım ve aynen ona şunları soyledim
Benimde annem oldu . Bunlar olabilir şeyler benim gözümün önünde kardeşim annem babam oldu kardeşimin elleri kollamaya doyamazken oldu ben tek başına beni istemeyen akrabalarımı umursamayarak yaşadım katille göz göze geldim neyden bahsediyorsun sen şimdi otur şuraya ve kendine gel eğer uçak düşerse ve burdan biri ölürse nolur belki şu kadının çocuğu var ve kadın olse çocuk ne düşünür sence hiç bu yandan dusunurmusun sen deyince herkes beni dikkatle izliyordu.ve ben suanda asagi doğru susuyorsun galiba herkes kaptan düşüyoruz dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hikayem
RandomBazı insanlar sadece konuşmak için vardır. Bazıları ise yaşamak. Ben ise hem konuşulan hem yasayanim. Ya siz ? Hiç düşündünüz mü?