Chapter 5

177 4 0
                                    

Valentinaa's PoV
I Had Just Dropped Sabrina Off And When I Got Home , When I Walked In I Tried Being As Quiet As Possible When I Finally Went Up To My Room Jason Came Out Of Nowhere , He Looked At Me And Made Me Go In My Room . " What The Hell Jason You Can't Just Do That " I Said. "Where Were You And Why Were You Out This Latr ? " He Asked. "Since Im Grown And With Sabrina & Your Sister. " I Said. " Not Anymore I Don't Like You Guys Being Out Late Like This Its 3 Am Valentinaa" He Said . " Jason Thats Not Fair And When Did I Have To Start Listening To Your Orders ? " I Asked. " Since You're My Girlfriend " He Said. " You Mean Pretend Girlfriend " I Corrected . " Stop I Like The My Girlfriend Sounds " He Said. He Stood Closer As I Was By My Bed , He Said " Come Here Love " Beginning To Wrap Me In His Arms For A Long Hug , A Hug That Had Meaning In It . I Breathed In His Cologne, I Looked Up At Him He Kissed My Forehead " Get Some Sleep " Jason Said As He Started Walking Out My Room. After That I Changed In To Some Pajamas Well Shorts And Tank Top , Undid My Hair Went To Lay Down In My Bed And Started Relaxing . But I Just Couldn't Fall Asleep Then I Heard A Noise From Outside It Sounded Like A Gun Shot Next Thing I Knew My Door Was Busted Open, It Was Jason And My Brothers. " Go With Jason He's Going To Make Sure Your Safe , Get Her Somewhere Safe Then Let Us Know What Happens Okay . " They Said.

The Mob Boss's DaughterWhere stories live. Discover now