Oturup konuşmaya başladık
-Abla sen ciddimisin enistemin haberi varmı
-Hayır yok yani henüz bu aksam yemeğinde söyleyeceğim kimseye söyleme .
Tabi ya akşam yemeği enistem bugün geliyor
-Peki ablacim dedim karnını okşayarak yanağına bır öpücük kondurdum.
Odama çıkıp dolabimdaki elbiseleri yatağıma yigdim. Aralarından toz pembe kare dekolte elbiseyi seçtim. Yatagimin altındaki ayakkabı kutularindan birini seçtim. Kırmızı , tek şeritli ayakkabı mı kutudan çıkardım uzerimi giyip saçımi açtım. Zaten dalgalı olan saçlarımla oynamadan hafiften bır makyaj yapıp siyah cantami aldım. Saat 7 olmuştu.
Merdivenlerden inerken ablam
-vayy prenses çok güzel olmuşsun dedi. Tebessümle karşılık verip.
Sende çok güzelsin dedim kulağına edilerek
-Yegenimde dedim. Beraber evden çıktık fakat ben de kendi arabamla gitmeyi tercih ettimGittigimizde arabanın anahtarını valeye verdim. Kapıdan girip ablamlarin oturduğu masaya yoneldim.
-Selam anne baba enişte ve abla dedim.
Merhaba lasma bittikten sonra yerime oturdum gelen menüden secimimizi yapıp. Ablami dinlemeye başladık.
-Sevgili ailem size söylemem gereken aslında benimde yeni öğrendiğim bir şey var .
Ben ben yani ailemize yeni bir üye katılıyor.
Herkes şoke olmuş ablama bakıyordu şoku atlatip herkes sarıldı .bir süre sonra ben izin alıp lavaboya yoneldim.
-Dikkat et
-Pardon diyip kaçtı adam.
Carpismanin etkisiyle yere sacilan makyaj malzemelermi ve. Telefonum aldım anahtar arabanın anahtarı yoktu.O adam almıştı son anda aklıma geldi tabi ya anahtarı valeye verdim derin bir oh çekip geri döndüm masaya. Ablam sordu
-Nazlı bembeyaz olmuşsun bir şeymi var.
-Ablacim biraz yorgunum ondan. babamlara döndüm
-Eğer izin verirseniz ben kalkabilirmiyim?
-Tabi git dinlen kızım dedi babam hoşçakal diyip valeye seslendim arabayı ve anahtari verdiler binip eve doğru yola çıktım. Telefonum çaldı kulaklığı takıp açtım telefonu .
-Efendim Seher
-Alo Nazlı çok kötü bir şey oldu Mustafa Kal orman bekçisi ölü bulundu.-Ne şaka yaptığını düşünüyorum
-Malesef kulubesinde ölü bulundu
-Tamam ben geliyorum .
Telefonu kapatıp arabanın yönünü değiştirdim. Ulaştığımda olay yeri İnceleme oradaydı aradan geçip kulubenin kapısına geldim .cansız bedeni götürdüler bir dakika izin isteyip kapıyı kapattım. Masanın üzerinde duran kağıdı cebime atıp dışarı çıktım.Kapida Seher i gördüm.
-Seher hemen ailesine gidelim. Haberi verelim
-Haber verildi ben bir şey bulabiliriz belki diye gelelim dedim .
-Peki ama ben inceledim bişey yok.Bir şekilde seher i ikna edip eve döndüm. Annemler daha gelmemişti odama geçip kağıdı açtım.
"Bunu bulan kişi kimse ben bir şeyler biliyorum ama birkaç dakikadır kulubenin etrafında dolaşan biri var bana birsey olduysa bu işin peşini birakmayin "
Bekçi Mustafa
Yok artık ne biliyor bu adam onu yazsaydi ya neyse neyse olmuş adamın arkasından konusmuyayim.
Gece çok zor geçti nihayet sabah olduğunda hemen hazırlanıp çıktım evden.Olay yeri şeritlerle cevriliydi ama kimse yoktu. Kulubeye girdim kapıyı kapattım her yeri aradım bir şey yoktu bende arabaya binip gittim.Mustafa Kal ın evini araştırdım ve buldum. Kapıyı çaldım kapıyı açan kadının gözleri ağlamaktan şiştiği çok belliydi.
-Merhaba ben Nazlı Mustafa Kal ın şüpheli ölümü hakkında konuşmak için gelmiştim.
-Merhaba ben eşiyim Aslı Kal buyurun geçin . İçeri girdiğimde yarı düzgün bir ev vardı.
-Kusura bakmayın dağınıklık için ben hemen size yemek getireyim.
-Yo- yo Aslı cım ben konuşmak için geldim.
-peki o zaman siz sormadan anlatayım. Kendi halinde bir adamdı benim kocam eve pek gelemezdi iş yüzünden ama ben ona hep giderdim.Tek arzusu çocuğumuza iyi bir gelecek hazırlamak deli gibi çalışırdı.
-Kusura bakmayın lafınızı böldüm ama sizin çocuğunuz mı var?
-Ben 1 aylık hamileyim .
Gözlerimden sıcak bir damla yaş aktı .
-Ben özür dilerim sizden yyani sizin daha acınız böyle tazeyken .Ben gideyim.
Kapıyı açtım ve çıkarken kolumdan tuttu.
-Sizden tek bir şey istiyorum bu karnımdaki çocuğu babasız bırakanları bul.
-Bulacağım söz...
Arkamı dönüp giderken gözümden yaşlar boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ GİZEM -Tamamlandı-
Misterio / Suspensoİntikam ateşi ile yanıp tutuşan bir adam ve buna neden olan bir kadının hikayesi. İntikamın peşinde olan gözü dönmüş biri ne kadar ileri gidebilir.