Fatih'ler gidince hızla yukarı çıktım.Odama girdiğimde kapıyı kapatmak için yeltendim ancak birden karşımda ablamı ve eniştemi buldum. Kaderime razı gelip sandalyeye oturdum.
-Evet, konumuz Nazlı'nın boynundaki kolye daha doğrusu yüzük.
-Yoo yüzük değil o kolye moda işte.
Eniştem gülerek avucunu açtı kolyeyi çıkartıp avucuna koydum . İçine baktı yüzüğün.
-Hm "Seni hep seveceğim.F& N"
Ablam bana döndü ve yüksek sesle konuştu.
-İnanamıyorum F Fatih mi oluyor Fatih sana evlenme mi teklif etti?
-Şs abla bağırma ,evet öyle oldu, dedim kolyeyi geri boynuma takarken.
-Bana neden söylemedin peki.
-Daha dün hastaneden dönerken oldu çünkü.
-Ya çok mutlu oldum bu çok güzel bir haber hem siz evlenince belki birlikte bebişlerimizi büyütüruz.
-Hayırlı olsun bakalım şimdi biz Fatih'le ne oluyoruz,diyerek güldü eniştem.
Gülerek cevap verdim.
-Tamam dalga geçmeyin bak Annemlere falan söylemek yok tamam mı?
-Peki biz şimdi gidiyoruz sen enişte ile konuş bir an önce annemlere söyleyin.
O sırada mesaj geldi.
"Annenlere kim söyleyecek sen mi ben mi?"-Hadi hadi bak Fatih mesaj attı, diyerek çıktı ablam eniştemle.
Maalesef mesaj Fatih'ten değildi.Ama
Fatih'in iyi geceler mesajıyla tatlı bir uyku çektim.Uyandığımda yine Fatih'ten gelen günaydın mesajları vardı.Ona cevap verip mor pijamalarımı çıkartıp yerine eşofmanlarımı giydim.Yüzümü yıkayıp saçımı topladıktan sonra elimde telefon mutlu mutlu merdivenden indim.Hemen mutfağa gidecektim ki babam seslendi.-Sana da günaydın Nazlı.
-Günaydınn, dedim masada oturan aileme gülümseyerek.
-Günaydın ,dedi ailem.
Masaya geçip kahvaltıya başladım.
-Baba,anne benim size bir şey anlatmam lazım.
-Seni dinliyoruz kızım,diyerek başını salladı babam.
Elimdeki çatalı bırakıp konuştum.
-Bakın ben genç bir kadınım ve fazla uzatmadan söyleyeyim istiyorum
Fatih ve ben yani Fatih bana evlenme teklifi etti bende kabul ettim.Kurduğum cümlenin yanlışlığı dan mı yoksa hiç bunu planlamadığımdan mı? Bilmiyorum ama gülümsedim.
Tüm ailemin yüzünde aynı koca tebessüm vardı.
-Gerçekten mi? Dedi annem .
-Evet sizin de izniniz olursa biz evlenmeye karar verdik.
-Peki madem zaten bizim de tanıdığımız iyi bir aile söyle gelsinler konuşalım.
-Peki babacığım.
Babamın ve annemin yanağına bir öpücük kondurup mutfağa geçtim.
-Alo efendim
-Fatih benim
-Hmm tanıdım ben de annemlerle oturuyorum.
-Anladım müsait değilsin yani .
-Evet evet aynen öyle.
-Peki madem söyleyeyim yinede babamla konuştum gelsinler dedi bugün olur mu?
-Olur pekii çok sevindim ben konuşurum.
-Bende çok mutluyum.
-Peki peki söylerim selamını.
-Neyse seni daha fazla zor durumda bırakmıyım.
-Tamam ben sana dönerim.
Telefonu kapattım ve hizmetliye seslendim.
-Bir liste yapsak da bugün akşama şöyle pasta börek falan yapsak sende güzel tarifler vardır.
-Tamam tamam ben hemen hazırlarım alır gelirim.
-Tamam ben yürüyüşe giriyorum başlarken beni ara olur mu?
-Peki hallederim ararım.
Bende balkon kapısından dışarı çıkıp yürüyüş yapmaya başladım.
Kulaklıkla müzik dinlerken sanki birini hissettim ensemde birden beni kendine çekip bıçağı boynuma dayadı.
Tanıdım onu evet oydu bu önceki vakanın eşi yani Aylin hanımın kocası.Bunca zamandır peşimde olan o muydu?Peki ya neden? Kollarımdan başka biri bağladı beni bir eve götürdüler.-Seni hatırlıyorum neden bana bunu yapıyorsun neden?
-Şs korkma sana her şeyi anlatacağım. Ben Berk Taş memnun oldum,dedi kahkaha atarak.
Ben 16 sene önce hapisten çıktıktan sonra Aylinle evlendim. Bir kızımız oldu ben bu sırada suçlardan dolayı hapse girdim.1 yılcık kadar kaldım .Sonraa geri döndüm bir oğlumuz oldduu.Ben bir gün iş gezisinden yani uyuşturucu satışından döndüm evde bir oğlum vardı bir de Aylin ,oğlumu öpmek istedim, ağlamaya başladı.
İzin vermedi bana ayyaş dedi pislik dedi ,bağırdı dayanamadım bir tokat attım dışarı kaçtı bende elimde bıçakla koştum arkasından bıçakladım defalarca , ağladım sonra gizledim tabi yeni gelmiş gibi yaptım ama sen çözecektin anladımm,dedi nefesini çekerek senden nefret eden birini buldum.Aziz, onu hapse attırdın çözdüğün başka bir olay onu buldum hapisten çıkarttım parayla.Şimdii sıra geldi finaleee, finalde sen ölüyorsun.Aziz'e kafasıyla gitmesini söyledi o kapidan çıkar çıkmaz bıçağı karnıma sapladı . Sonra gözleri doldu.
-Ne yaptım ben ne yaptım?
Polisi aradı şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum.
Ambulans ne zaman geldi bilmiyorum ama gözümü hastahanede açtım.Bana anlattıklarını polislerede anlatmış.
Karakola kendim gitmek istediğimden güçlükle yürüyerek girdim ifade vermeye.Bana anlatılanları anlattım.
Berk yani o azılı suçlu aslında çoklu kişilik bozukluğu olan bir hastaymış bu hastalık çocuklarını da etkileyebileceğinden onlara da psikolojik destek verilmeye başladı ve de çocuklar yetimhanede yaşamaya başladı.Bu sırada Aziz'de hemen yakalandı tâbi yolda polislere karşı karşıya gelmiş.İşte olay sonuçlandı artık bana tehditler savuracak kimse yoktu. Eve gidip uyudum tüm ailem başımdaydı.
Diğerlerine göre biraz uzun bir bölümdü umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum
👇Birde vote 🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ GİZEM -Tamamlandı-
Mystery / Thrillerİntikam ateşi ile yanıp tutuşan bir adam ve buna neden olan bir kadının hikayesi. İntikamın peşinde olan gözü dönmüş biri ne kadar ileri gidebilir.