8.Bölüm

7 1 0
                                    

Böyle  insanları  görünce  halime  şükrediyorum.
Nihayet  eve  geldiğimde  telefon  çaldı. Arayanın annem  olduğundan emindim ta ki ekranı  görene  kadar.
-Efendim babacığım.
-Nasılsın güzel  kızım .
-İyiyim  sen nasılsın.
-Bende  iyiyim de  senin  neyin  var anlat bakalım.
-Ya baba bir  şey soracağım.
-E sor  kızım.
-Hayat adaletsiz değilmi yani  herkese  hak ettiğini vermiyor.
-Anladım  senin  sinirin bozuk. Bak  kızım  hayat hiç bir zaman adaletsiz değil  asıl adaletsiz olan  insanlarıdır.
-Haklısın galiba insanlar acımasız. Neyse  seninde  canını sıkmayayım sen  neden  aradın.
-Ben bir şirketle ortaklık kurmak  istiyorum biliyorsun  ki  en  son  doladırılmaktan son  anda kurtulduk. Ama  bu  şirket aile  şirketi bir araya gelip kaynaşmak istiyorum hem  bu  ailenin  bir de oğlu  var bakarsın...
-Oo baba  tamam anladım  saat kaçta.
-6  da alırım  seni.
-bay bay babacığım.
Babamdan  beklenmedik hareketler  ve  ben  şok . Kendi  kendime gülümsedim  ve  aynanın önüne  geçip kendime  baktım  dağılmış  saçların  ve  akan  makyajın gücü  adına ne  kadar da çirkin oldum. Saate  baktım  2saat vardı  zaman  ne  kadar çabuk  geçiyor. Biz dururken. Bir  duş  alıp  kıvırcık  saçlarımı  kuruladım. Saçlarıma  güzelce  yağ sürüp güçlü bir at kuyruğu yaptım bu modele  bayılıyorum. siyah beyaz elbisemi  giydim.beyaz topuklu ayakkabıyla artık hazırdım. Aşağı inip babamı  aradım. Biraz geç  kalacağını trafiğin yoğun  olduğunu söyledi. Beni  alması  için sevgili müstakbel ortağının biricik oğlunu  görevlendirmiş. Geldi  ve  arabadan  indi. Siyah  takım  elbisesi  ve  sarı  saçlarıyla oldukça  tanıdık  geliyordu.
... Arabada...
-Ee  şey  merhaba ben  Fatih.
-Bende Nazlı. Sizinle tanışıyor olabilir miyiz acaba.
-Bilmem olabilir.
Arka koltukta duran kitap gözüme çarptı.
-Tabi  ya.
......
Aceleyle dışarı çıkarken  karşıma çıkan adam  kitabı  dişürmeme sebep  oldu.
...
-Efendim.
-Siz o  gün  psikiyatriden çıkarken  çarptığım adam.
-Aa  evet  garip  bir  tesadüf ama  öyle. O zaman şu  kitap  sizin.
Diyerek  arka  koltuğa  işaret  etti.
-Aa  evet. Geçmişimdeki  Gizem  oysaki  daha tamamlayamadım.
-Basılıyor  olması  harika.
-Öyle  ama  tıkandım  sanırım  ilhama  ihtiyacım  var.
-Geldikk.
...
Kendimi  odama  girip yatağıma attığımda derin  bir  oh  çektim  topuklu  ayakkabı ile bir  gece oldukça  zor  saçlarımı  açıp  pijamalarımla yatağa  girdim  güzel  bir  gün güzel  bir  sabah  a  uyanmak  istiyorum.

GEÇMİŞİMDEKİ GİZEM -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin