Sabah uyandığımda saat 6'ydı.Herkes uyuyakalmış.Bende sessizce kalkıp mutfağa gittim dolaptan kahvaltılıkları çıkartıyor güzel sesimle kısık kısık şarkı mırıldanıyordum.Birden Fatih'i karşımda gördüm.
-Ne yapıyorsun sen.
-Kahvaltı hazırlıyorum ☺️
-Geç şöyle otur yorma kendini ben hazırlarım,diyerek sandalyeye oturttu beni.Hem sen şarkı mırıldansan yeter,diye ekledi.
Ben şarkı mırıldanırken kahvaltıyı hazırlıyordu.
-Hadi ben uyandırayım da kahvaltı yapalım.
-Tamam.
Her şey bitti mi gerçekten? Kafamın içindeki düşüncelere hâkim olamıyorum ama galiba benim de bir psikoloğa danışmam gerek.
-Günaydın, tüm aile içeri girdi birlikte kahvaltıya oturduk.
Kahvaltıda konuştuk bugün Fatih'le düğün hazırlıklarına başlayacaktık hemen kahvaltı yapıp hazırlanıp çıktık.
Gezmekten ayaklarımın şiştiği doğrudur ama sonunda doğru gelinliği buldum.
~~~~~~
Düğün hazırlıkları bir ay sürmüştü çünkü davetli listesi için bile uzun bir zaman gerekti.
Düğünümüz çok özel ve büyük bir mekânda yapılacaktı.Bizim ailemize bu yakışırmış çünkü.Düğün hazırlıkları devam ederken Fatih ve ben önce hayvan barınağına sonra yetimhaneye gittik.Çok güzel vakit geçirdik.Hem biraz heyecanımızı bastırmış olduk.
Kız isteme, kına gecesi,nişan falan derken 2-3 ay düğünümüzü beklemiş olduk.Ve düğün günü geldi çattı
hazırlanıp heyecanla Fatih'i beklemeye başladım.Yanıma geldiğinde damatlığı çok yakışmış olduğunu fark ettim.😊 Birlikte salonda yürüyorduk.
Nikah memurunun sözüne-Evett,diyerek cevap verdim.
4 Ay Sonra
Ablamın bebeği olmuştu.Dünyalar tatlısı bir erkek yeğenim oldu.1 yıl sonra
Biz dünyalar güzeli bir kız çocuğu beklerken.
Bir kız,bir oğlumuz oldu ikizlerimiz oldu ☺️
Hem de bugün 2 aylık oldular.Umarım bir gün bunları okurlar sizi çok seven anneniz.-Arif ve Nisa'ya.
Belki arada sürpriz bölümler gelebilir istek olursa vote ve yorum bekliyorum diğer hikâyelerimede göz atın lütfen.
👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ GİZEM -Tamamlandı-
Misterio / Suspensoİntikam ateşi ile yanıp tutuşan bir adam ve buna neden olan bir kadının hikayesi. İntikamın peşinde olan gözü dönmüş biri ne kadar ileri gidebilir.