Berk
Üzerimi değiştirdim ve fotoğraf çekiminin olduğu yere gittim. Alsel fotoğraf çekimi biteli 2-3 dakika olmustu. Yanlarına gittiğimde ilk konusan karavanda gördügüm kız oldu.
- Sen böyle geç kalmaya devam edersen işimiz var.
- Niye? Acelen mi var?
- Yok. Bir an önce fotoğraf çekimi bitsin diye dedim.
- Peki.
Sonra Tolga;
- İlk günden ne bu tartışmalar??
- Napıyım Tolga? Bu hırçın kız sürekli sorun çıkarıyor.
- Sanki ben gec kaldim. Birde benim bi adım var bana bu diyemezsin.
- Adın sanane mi?
- Ya bak benimle düzgün konuş ilk günden kalbini kırmak istemem.
Hande söze atıldı;
- Burcu ilk günden ne bu sinir? Biraz sakin ol.
- Tamam Hande.
Yönetmen seslendi;
- Savnaz fotograf cekimi icin kabine, hemen!
Ben ve hırcın kız kabine fotoğraf cekimi icin gittik.Burcu
Berk beni çok sinirlendirmişti. Sanki bilerek yapıyordu. Kabine girdik. Önce tek tek sonra da birlikte çekildik. Yönetmen Berk'in sırtına çıkmamı söyledi. Berk hemen laf attı;
- Hocam bu sırtıma çıkmasın, fıtık felan olurum.
- Ya ben o kadar kilolu muyum??
- Yoo, aslında daha fazlasın dedi gülerek
- Ha ha ha çok komik.
- Gençler hadi konuşmayı bırakın. Burcu hadi sende çık Berk'in sırtına dedi yönetmen.
İstemesemde çıktım Berk'in sırtına ve en sonunda fotoğraf çekimi bitti.Berk
Hırçın kızın adını yönetmen sayesinde öğrenmiş oldum. Demek adı Burcuymuş. Setin karşısında bir kafede otururken gördüm Burcuyu. Tek başınaydı. Yönetmenden seneryalorı aldım ve Burcunun yanında gittim.Devamı yarın. Bu arada artık hergün yeni bölüm gelicek. Bu bölüm BurBerkti. Diğer bölümde HanTol da olucak. Yorum ve vote yapmayı unutmayın, kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Kızları Burberk
RandomBurcu ve berkin set günleri tanışmaları Bazı yerlerde hantolda olucak (Yazılanların hepsi hayaldir. Gercek hayatta bunlar yaşanmadı)