Burcu
Berk beni öpmüştü ve beni seviyordu. İnanamıyorum. Bugün beni öptüğünde çarpıldım sanki. Berkle ben partneriz birlikte olamayız. Eve gelmiştim. Araban indim ve eve doğru yürüdüm. Peşimden Hande geliyordu. "Ya Burcu beklesene beni" demesinden sonra durdum.
- Ya kızım noldu niye sinirlisin anlatsana?
- Birşey sormasan Hande.
- Benden kurtulamazsın.
- Peki sonra cevaplarım sorularını. Deyip eve girdim. Odama çıkıp duş aldım. Aşağı indiğimde Hande birşeyler hazırlamıştı. Masaya oturdum ve yine soru yağmuruna tutuldum.
- Burcu neden vapurdan öylece çekip gittin? Noldu Berk'le aranızda? Ya birşey söylesene.
- Berk beni seviyomuş!
- Biliyodum.
- Biliyodun ve bana söylemedin.
- Tek ben değil Tolgada biliyordu ama Berk söylememizi istemedi.
- Ya Berk beni öptü birşey diyemeden çekip gittim.
- Siz baya ilerlemişsiniz.
Masanın altından Hande'nin bacağına tekme attım.
- Şaka kızım şaka.
- Bana böyle şakalar yapma!
- Peki.Berk
Burcu'yu bugün öpmüştüm ve Burcu birşey demeden çekip gitmişti. Acaba benden nefret mi ediyor? Aklımda bir sürü soru vardı. Hepsinin cevabını bulmak zordu. Odamdaydım. Tolga yanıma geldi. "Tık tık!", "Gel!".
- Eve geldiğimizden beri sesin çıkmadı merak ettim.
- Girsene içeri.
Koltuğa oturdu.
- Tolga sence öperek iyi mi yaptım?
- Yani bi anda öpmeseydin keşke.
- Kafam çok karışık.
- Hadi gel Burculara gidelim.
- Yok olum boşver.
- Hazırlan aşağıda bekliyorum. Dedi ve aşağı indi. Burcu'nun nasıl olduğunu merak etmiyor değildim. Hazırlandım ve aşağı indim.
- Gidince Burcu'yla konuş!
- Bilmem, belki.
Arabaya binip Burculara gittik.Tolga
Berk'in aklındaki soruları gidermenin tek yolu Burculara gitmekti. Arabadan indik tam kapıyı çalıcakken Berk;
- Ya gelmese miydik?
- Saçmalama artık geri dönüş yok!
Diyerek zile bastım. Kapıyı Hande açtı;
- Ooo Hoşgeldiniz, girsenize içeri.
"Hoşbulduk" diyerek içeri girdik. Salona gittiğimizde Burcu salonda değildi.Hande
Tolga ve Berk gelmişti. Salona gittiklerinde Burcu'yu göremedikler için Berk Burcu'yu sordu. Odasında dedim ve yukarı çıktı. Tolga'nın biraz uzağına oturdum.
- Berk Burcu'yu öpmüş!
- Biliyorum.
- Burcu bugün hiç gülmedi. Sadece yemek yemeye indi geri odasına çıktı.
- Araları umarım düzelir. Berk Burcu'yu çok seviyo.
- Belli ama aralarında bir engel var.
- Neymiş o engel?
- Sinan!
- Doğru Sinan da Burcu'yu seviyor.
- Napıcaz?
- Diğer bölümde zaten Sinan gidiyo sorun olmaz.
- Umarım.Burcu
Odama oturuyordum. Birden kapı çaldı "Tık tık!" irkildim ve "Hande uykum var " diyerek cevap verdim. Sonra kapı açıldı ve Berk içeri girdi. Berk'in burda ne işi vardı?
- Niye geldin Berk?
- Burcu ben özür dilerim. Bir anda seni öpmemeliydim.
- Evet bir anda beni öpmemeliydin öptüğün an çarpılmış gibi hissettim.
- Hoşuna gitti yani. Dedi gülümseyerek.
Yastığı Berk'e fırlattım. Anladım ki Berk'in gideceği yoktu. "Saçmalama da otur." dedim. Sakince koltuğa oturdu.
- Sinan da beni seviyor.
- Ama ben daha çok seviyorum.
İçimden "belli öptüğüne göre" dedim. Berk;
- Anlamadım.
- Y-yok birşey.
- Sen beni seviyor musun?
- Arkadaş olarak seviyorum.
- Burcu sen ister beni sev ister sevme ben seni hep sevicem.
- Ne istiyosun Berk?
- Sevgili olalım. Dediğinde gözleri parlamıştı. Bir süre birşey diyemedim. Berk'in seslenmesiyle irkildim.
- Burcu?
- Olmaz!
- Lütfen.
- Madem çok istiyorsun düşünücem.
- İyi.Berk
Çıkma teklifime düşünücem dedi. Bu bile benim için bir ilerlemeydi. Sonra Tolga ve Hande içeri girdi.
- Gençler film izleyelim mi?
Burcu'ya baktım. Kafasıyla onayladı. Sonra;
- Siz aşağı inin ben üzerimi değiştirip geliyorum. Dedi.
Aşağı indik. Bir süre sonra Burcu geldi. Burcu benim biraz uzağıma oturmuştu. Tolga ve Hande de hava sıvak olduğu icin yerde oturuyorlardı. Korku filmiydi. İlk korkunç sahnede Burcu korkmuş gibiydi.Devamı yarına artık. Yorum ve vote yapmayı unutmayın. Düşünceleriniz benim için önemli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Kızları Burberk
SonstigesBurcu ve berkin set günleri tanışmaları Bazı yerlerde hantolda olucak (Yazılanların hepsi hayaldir. Gercek hayatta bunlar yaşanmadı)