~част 9~

29 3 0
                                    

Остатъка от седмицата не мина по-добре от понеделника ,в който закъсня и идва не извади окото си с четката за русиване от учудване ,когато видя,че учителката и за пръв път е доволна от работата и.За жалост , денят далеч не продължи така добре ,както в часът по рисуване ...
Ето ,дойде и другата седмица за Джуди .Този път ,тя далеч нямаше да е скучна .Дойде времето ,което беше чакала с голямо нетърпение .Акцията ,в която момичето се включи , така случайно ,организира лагер близо до планината "Хилингър".Щяха да останат там близо 4 дни и да спят на палатка .Джуди и двете и приятелки щяха да са заедно , участващи с още около десетина деца .В автобуса пътуваха близо 5 часа .Тя ,уморена ,тъй като не беше спала почти през цялата вечер поради вълнение за лагера ,спа почти през цялото време на пътуването .

****
Силно раздрусване разклати голямото превозно средство , усигоряващо събуждането на всички заспали в него .То събуди и Джуди .Една от приятелките и слушаше музика , а другата беше отишла да си говори с едно от момчетата .Погледът и постепенно се прикова към гледката ,разкриваща се през прозореца .В първия момент тя погледна с отдалечен от реалността поглед ,но после вниманието и ,привлечено от цветовете на изписващата се гледка , се спря върху поляна ,обсипана с есенни тонове ...точно като в рисунката и ..като се замисли ,Джуди осъзна ,че това ,което виждаше беше като копие на рисунката ,която беше нарисувала само преди няколко дни...

Долината на хризантемитеWhere stories live. Discover now