~част 10~

23 3 0
                                    

Цялата група ученици на г-жа Фостър навлизаха все по- навътре в гората,търсейки място да опънат палатките . Когато приближиха до един голям дъб , разпръснал мащабните си големи клони наоколо, сянката придаде някак приятно усещане . Това накара надзирателката да посочи с думите " Тук ще е . " След това им даде инструкции и самата тя се включи да помага . На изгрев слънце вече всички палатки бяха опънати и мястото заприлича на лагеруващ площад с 10 палатки , наредени в кръг около лагерния огън . Около всяка палатка бяха застанали минимум две деца , а в седмата подред -три , тази на Джуди , Франкли и Руд.
Всички бяха приготвили "marshmallows ", които пекоха на огъня .Разказаха си интересни истории и накрая на всички им се доспа и се прибраха по палатките си .
Когато Франкли и Руд заспаха , Джуди остана единствена будна .Беше спала през целия път и сега не усещаше умора .За да запълни времето си се вслуша в гукането на среднощните бухали и птици .Чу се изпращяване на клон точно до главата и . Изплашена от рязкия звук тя се надигна .Мъртва тишина оглушаваше раьона .За да не събуди приятелките си , тя реши отново да легне.Палатката се размърда много леко , едва неусетно. Момичето замръзна на мястото си.Помисли си ,че може да е от вятъра ,който се е появил,но като че ли за да оправдае думите и леко почукване по кората на дървото се дочу на около десетина крачки от палатката .Този път момичето реши да стане и да види какво става .Тя нахлузи обувки и наметна якето си , навеждайки се , за да мине през входа .Стигна до първата палатка и надникна .Фостър спеше дълбоко.Тя се почуди за момент ,когато силно сияние заблестя в очите и и привлече вниманието и . Все едно близо езеро отразяваше синкавата си вода.Тъй като я привличаше с тайнствения си блясък , реши да събуди Франкли .Влезе в палатката и разбута момичето .Когато тя се размърда , Джуди запуши устата и , за да не събудят и останалите .Издърпа я за ръката и когато и двете излязоха от палатката , тя и прошепна какво е намислила .Решиха , че ще е добра идея да се възползват от момента и да огледат наоколо .На пръсти се промъкнаха покрай палатката на учителката си и включиха фенерите на телефоните си.Тръгнаха право към сиянието .То изведнъж се загуби , затова Джуди реши да се покатери на дървото и да види околността отвисоко.Франкли и помогна да се качи и когато тя успя , след по-малко от минута слезе със скок и тръгна с рязък завой наляво.Приятелката и я последва,но якето и се закачи за един клон .Все още лагера беше наблизо така че не можеше да извика вече отдалечаващата се Джуди .Опита се да се отскубне , но без ефект .Използва фенерчето си , за да освети пътя , по който беше минала .Нямаше и следа от момичето .Фрнакли реши да се върне и да я прикрие на сутринта , ако не се върне .Притеснена за Джуди , тя се опита да я потърси с поглед , но отново безуспешно .Отксубна с все сила якето и ръкава се скъса по шевовете ...
Джуди вървеше , мислейки си че Франкли е зад нея .Стигна до един хълм , а звука на бучащ наблизо водопад се усилваше .
"Хей ,мислиш ли,че е натам?"-обърна се с думите тя , забелязвайки липсата на стъпки зад себе си .Когато извъртя погледът си назад , забеляза , че е сама.В първия момент се уплаши , но накрая запази самообладание и реши да продължи . След две минути ходене пред нея се изпречи голям водопад ,стичащ се от ръба на една скала .Събу обувката си и допря края на стъпалото си до повърхността на водата .Беше вледеняваща .Фенерчето изведнъж угасна и тя спря да вижда .Опита се да усети с ръка обувката си някъде наоколо,но тя се протълкули и падна във водата .Започна да стъпва по камъните , докато стигна близо до скалата .Видя отплувалата си обувка , наведе си да я вземе , но когато го направи , усети как се подхлъзва .Залитна на една страна , но успя да запази баланс и се хвана за една вдлъбнина в скалата .Прокара ръката си покрай нея , за да се задържи на камъка. .Отсрани се откриваше голяма дупка .Надникна вътре , обаче се изпусна, камъкът поддаде и тя литна право надолу .Призе ми се едва след минута върху купчина слама.Гърбът и я болеше ужасно..За момент и причерня пред очите .

Долината на хризантемитеحيث تعيش القصص. اكتشف الآن