Ben Selin 18 yaşındayım. Doğduğumdan beri izmir de yaşıyorum ama bugün hayatımda koskocaman bir değişiklik oldu.Sevgili babamın işi gereği istanbula gitmemiz gerekiyor.Napayim özlüyorum işte. "Tatlım ne düşünüyorsun?" Dedi ve düşüncemden ayrıldım ve anneme"hicc, istanbula ne kadar kaldı?"dedim ve dışarıya bakınca istanbul yazısı olan mavi tabelayı gördüm. İşte geldik yeni bir mahalle yeni arkadaşlar yeni okul yeni komşular ve yeni bir hayat beni bekliyor.
Evimize girdik ve eşyalarımızı yerleştirmeye başladık.Ben çok sıkıldım ve dışarıya çıktım. Yolda giderken bir spor salonu gördüm ve "Acaba bu bizim sitenin spor salonumu?"diye düşündüm ve içeriye girdim.Görünüşe göre bizim sitenin. Tam çıkıyordum ki yakışıklı ve kaslı birini gördüm sanki o da bana bakıyordu bana yaklaştı ve "Siz yeni taşındınız galiba?" Dedi ve bende "Evet."dedim ve koşu bandına gitti.Bende oturup onu izledim gülüşüne hayran oldum resmen yaa.Annem aradı ve beni çağırdı. Eve döndüm. Pizza sipariş ettik ve yedik. "Anne aşağıda bizim sitenin spor salonu var sitede oturanlara ücretsizmiş bende spora gidebilirmiyim?" "Tamam kızım yemekten sonra kaydımızı yaptırırız ve spora başlarız" "Canım annem"muck muck...
Ben odama gidip spor kıyafetlerimi giydim ve annemi bekledim. Aşağıya indik ve spor salonuna gittik. Hala ordaydı beni görmüştü ama yanıma gelmedi. "Anne ben bisikletlere gidiyorum." "Tamam kızım." Yanıma geldi ve "Naber?" İyi sen?" "Bende iyi, yenimi başladın spora?" "Evet" "Kızım hadi gidelim artık?" "Tamam anne geliyorum, kusura bakma gitmem gerek" "Önemli değil zaten bundan sonra daha sık görüşeceğiz gibi bu arada ben emre...
Umarım beğenirsiniz. Oylamayı ve yorum yapmayın unutmayın lütfen😍😍 Yeni bölüm en kısa sürede gelecektir.Sizi seviyorum ponçikler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM ÖYKÜM
ChickLitSevdiği adam için her şeyi göze alabilecek bir kız ve karşısında ona zarar vermek istemeyen bir adam. Peki ya birbirlerine açıklayabilecekler mi her şeyi? "Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın?" Diye geçirdi içinden Emre. "Ben sana nereden kapıldım ki...