O sustukça ona olan hayranlığım artıyordu. Neden konuşmadığına dair binlerce senaryo yazdım kafamda. 2 ay kadar bi süre geçti ama hiç konuşmadık. Sınavlar başlamıştı dersleri hiç iyi değildi sınıf gurubumuzda sınıfta kalırsın uyarıları yapıldığı zaman ''Geri zekalı değilim diyip sınav soruların hepsinin cevabını biliyorum , sadece başkalarının hayallerini yaşamak istemiyorum'' yazıp çıktı guruptan. Deliye dönmüştüm. Niye yapıyordu bunu ? Onun gerizekalı olmadığını biliyordum zaten ama neden ? Bilgisayarın başına geçtim, Bi durum paylaşmıştım ''Susmak,kendine özgürlük,başkalarına küçük bir dünya armağan eder''Fazla geçmeden fake bi hesaptan mesaj gelmişti ''her susan özgür müdür gerçekten ?'' uzun bi yazıyla açıklamıştım ona susan insanların ne kadar özgür olduğunu.Cevap vermedi,pek de umursamamıştım sahte bi hesap olduğundan dolayı.Poyraz geliyordu sık sık aklıma ,her geçen gün hayranlığım arttı.İlkokulda olduğu gibi geçer sandım.Geçmedi.Onunla yakınlaşmaya çalıştıkça kaçtı benden.Yanına gidip dokunacak kadar azdı mesafe ama o mesafenin içinde o kadar uzaktık ki birbirimize.Beni ya farketmek istemiyordu ,ya da farketmiyordu. O hep mutsuzdu o hep kızgındı.Mimiklerinin anlamını biliyordum artık.Güzel bir şeye tepki vermezse mutlu olmuştur mesela ama mutluluğunu belli etmiyordu.Neden yapıyordu bunu ? Doğum günü yaklaşıyordu.Bi atkı aldım,ama öyle heycanlıyım ki .Ertesi günü okula gitmek için sabırsızlanıyordum.Oysa 1 saat geç gidecek bi nedenim olsa sevinirdim, sevmezdim ben okulu.Sabaha kadar uyumadım o gece.Erkenden giyinip gittim okula.Poyraz okuldaydı yine tekti,yanına gidip hafif bi gülümsemeyle doğum günün kutlu olsun bu senin için diyip hediyemi verdim.Uzun süre baktı ilk önce ayağa kalktı sonra ,ne olmuştu anlamadım.Sesini duymuştum,ama hiç beklemediğim bir şekilde.Bağırarak neden yapıyorsun bunu ,diğerleri gibi sende kendinle kendi çevrenle ilgilenip uzak dursana benden kaç benden,ateşten herkes korkar uzaklaş benden Azra ,bırak benim ateşim sadece beni yaksın dedi,hediye paketini verip al bu sende kalsın dedi.Keşke o günü bıraksaydım vazgeçseydim.Okuldan koşarak çıkıp uzaklaştım.Neden sahil yoktu burda ? O günü nefes nefese kalana kadar ağladım.O günü hiç aynaya bakamadım,o gün paramparça oldum,istese bile daha fazla kıramaz beni diye düşündüm ama aksine o gün ki neydi ki ? Günün birinde öyle kırdı ki beni tebrik etmezsem ayıp olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Sırlar
ChickLitÇaresizlikten mi yazar insan ? Yoksa çare aramak için mi ? Her yazan çaresiz midir ? Ya da her yazılan gerçek midir ? Yazılanların gerçek olma ihtimaliyle,bir gün gerçekleşecek olma ihtimali aynıdır aslında