4.

25.1K 525 36
                                    


Azt hiszem hivatalosan is bejelenthetem, hogy a világon arra a legrosszabb ébredni hogy az egész feneked ég és sajog. Ez volt az első gondolatom reggel amikor kinyitottam a szemem. Harry már nem ölelt , inkább a kényelmesebb verziót választotta és a hátán feküdve , vagy inkább elterülve aludt. Felé fordulva jobban végig mértem a testét. Izmos karok , tökéletesen kidolgozott has , és a tetoválásai mindezt csak kiemelik. Ritka az olyan ember Angliában akinek természetes napbarnított bőre van ,de azt hiszem ő ezek a kevesek közé tartozott. Arcára vezettem tekintetem ami most békés volt , nem tűnt ijesztőnek , morcosnak vagy kötekedőnek, egyszerűen úgy írnám le mint a teljes megnyugvást. Az ablakon beszűrődő napfény talán csak rásegített erre a hatásra. Ajkai résnyire el voltak nyílva ami ugyan csak csodás látvány volt. Azt hiszem nekem teljesen elment az eszem épp azt a pasast elemzem ki aki tegnap este , könyörtelenül elfenekelt úgy hogy szerintem ma le sem fogok tudni ülni. Vinnem kell magammal egy párnát a munkába meg jeget. Aprót bólintottam , jelzésként magamnak hogy jó ötlet a párna és a jég majd lassan elkezdtem kimászni az ágyból,vigyázva hogy fel ne ébresszem a szörnyeteget.

-Told vissza a segged az ágyba és bújj hozzám-motyogta Harry , rekedt és mély reggeli hangján. Hátra pillantottam rá de szemei még mindig csukva voltak ,szóval tovább másztam ,hogy végre kiszállhassak az ágyból. - Talán süket vagy , vagy csak vágysz a verésre?! - ordította , most már biztos voltam benne hogy fent van így nem láttam értelmét ellene harcolni.

-Sajnálom , azt hittem álmodban beszélsz - megfordultam majd tettem amit kért , mellkasához bújtam , épp úgy ahogy a csajaim szoktak hozzám. Már értem miért szeretik ezt a lányok , tényleg megnyugtató hallgatni ahogy lélegzik , ahogy dobban a szíve,miközben ő gyengéden cirógatja a hátam. Várjunk mit csinál? Most komolyan gyengéd velem? Én nem értem , egyszer egy barom máskor meg kedves és törődő. Talán elmezavaros. 

-Hogy van a csinos kis popsid? - kezét levezette fenekemre majd kicsit sem óvatosan belemarkolt ,mire felszisszentem. Így is eléggé fájt és most csak jobban. - Hm kisebesedett - kuncogott fel , pontosan nem értettem hogy min. Talán azon hogy sebesre verte a fenekem? Igen , sajnos a gyűrűk az ujjain elég sokszor megvágták bőrömet miközben ütései sem voltak kellemesek 

-Készülnöm kell dolgozni - mondtam inkább csak a mellkasának,nem igazán figyelt oda rám így megköszörültem a torkom.

-Hallottam csak fáradt vagyok, tudod nehéz dolog megnevelni az ilyen kis pofátlanokat mint te-húzta mosolyra száját majd lehajolt és egy puszit nyomott az ajkaimra. 

-Szóval nem én vagyok az első akivel ezt csinálod? - néztem fel rá kérdőn. Lehet hülyeségnek hangzik de többet akarok róla tudni. Félre ne értsetek nem azért mert vonzódok hozzá hanem csak egyszerűen kíváncsi vagyok , mindig is az voltam bármiről is legyen szó. Arcát néztem de még csak meg se rezzent , a plafont bámulta,ezek szerint még az is érdekesebb nálam.

-Hát valamilyen szinten első vagy , mert te vagy az első akinek ennyi mindent elnézek szóval hálásnak kéne lenned - Felém fordította fejét , szemeibe nem fedeztem fel semmilyen érzelmet, ugyan azzal a hűvös tekintettel nézett rám mint mindig. Azt hiszem a válasza egyszerre nyugtatott meg és keltett bennem félelemet. Megnyugtatott mert ezek szerint akkor velem engedékeny és megrémisztett mert ez azt is jelentette hogy ennél sokkal durvább is tud lenni. Mi van ha a könyve saját tapasztalaton alapszik? 

-A könyved...szóval te..te..-Nem bírtam a szemébe mondani hogy ölt már embert. Inkább élnék abban a tudatban hogy ő csak egy elme zavarodott srác mint hogy tisztában legyek vele hogy ő  emberek életét oltotta ki. 

-Ha arra gondolsz hogy öltem már embert , akkor a válaszom igen. Öltem már de az a mocsadék megérdemelte - Arca a higgadtból átváltott dühösbe , mintha csak egy régi emléket elevenített volna fel.

Dirty SecretWhere stories live. Discover now