9.

15.1K 478 20
                                    


Sziasztok! A kövi részt még hétvége előtt fel akarom tenni de nem biztos hogy sikerülni fog mert elég sok  minden össze jött most. ( Nátha, tanulmányi kirándulás, szalagavató. stb. ) Szóval lehet kicsit kések de próbálok sietni és imádlak titeket és kommentjeiteket! 


* Louis szemszöge * 

A szemei szikrákat szórtak ahogy köztem és Zayn között cikázott figyelme. Igen , ma Zayn megcsókolt. Az egész úgy volt hogy miután Harry olyan udvariasan ott hagyott minket ő haza vitt és felajánlotta hogy munkába is elvisz. Amíg otthon készülődtem végig beszélgettünk és nevetgéltünk, aztán elvitt dolgozni , de mielőtt kiszálltam volna az autóból felém hajolt és megcsókolt. Az ajkai ízére még most is emlékszem , puhák voltak és cirógatták az enyémeket. Elég hosszasan csókolóztunk az autóban és amikor elváltunk csak annyit beszéltünk meg hogy délután is értem jön. Be is tartotta az ígéretét , viszont a hangulat közöttünk elég feszült volt és azt mondta inkább ide hoz mert Harry biztos örülne nekem. A többi meg nem lényeges , elkezdtem főzni és megjött Harry , most pedig itt tartunk. 

-Haver én...- Zaynnek nem volt ideje befejezni a mondatát mert Harry a nyakától fogva szorította a falnak. Én csak ledöbbenve álltam és néztem az előttem történő drámát. 

-Megbízok benned , engedem hogy a házamban lakj , barátként tekintek rád te meg megpróbálod lenyúlni a pasimat?! - Ordibált Harry és szorosabban fogta Zayn nyakát aki kezeivel próbálta eltolni a fürtös kezét. Nem bírtam tovább nézni , oda szaladtam és közéjük álltam.

-Kérlek ne bántsd , nem az ő hibája volt , én csókoltam meg őt - Harry ekkor végre rám irányította a figyelmét. Zayn eddig folyton csak segített nekem , ideje hogy viszonozzam a kedvességét. Még ha tudom is hogy ez nekem nagyon fog fájni. 

-Oh hát így állunk , ahhoz képest hogy heteró vagy nagyon vágysz a faszra - Elengedte Zayn nyakát aki levegőért kapkodva rogyott a földre. Harry megfogta a csuklómat és felráncigált a szobájába ahol egyenesen a földre lökött majd elkezdte szétszedni az övét. 

-S..Sajnálom, többször nem fordul elő, ígérem- Próbáltam minél hátrébb csúszni tőle. 

-Oh gondoskodok róla hogy többször ne forduljon elő - A nadrágjából kihúzta az övet majd fölém hajolt és a hasamra fordított. Nem finomkodott , rögtön széttépte a pólómat majd a szakadt textillel kötözte ki kezeimet az ágy lábához. - 3 ütés lesz a büntetésed , az első azért mert megcsaltál! - a hátamon csattant a bőr , éreztem ahogy széthasítja a bőrömet , fájdalmamban hatalmasat kiáltottam és reménykedtem hogy minél előbb véget ér ez a pokoli égető érzés.- A második azért mert nem tartottad be a szabályokat - Újra csattant még nagyobb fájdalmat okozva , a vérem a padlóra folyt. Könnyeim patakokban kezdtek folyni. - A harmadik pedig azért mert vissza éltél a bizalmammal - Még egy ütést éreztem , ordítottam és zokogtam , még sosem éreztem ilyen fájdalmat. Égetett , feszült , lüktetett , nem tudtam mit kezdeni magammal. Éreztem ahogy eloldozza a kezeimet majd hasam alá nyúlva az ölébe vesz. Nem néztem rá vagy nyitottam ki a szemeimet csak sírtam.Óvatosan tett le az ágyra. Arcom a párnába süppedt és csak sírtam , a hátamon lévő sebek lüktettek. 

-S..Sajnálom - zokogtam a párnába motyogva , talán meg sem hallotta. Tudom hogy Zayn volt az aki megcsókolt de én is hibásnak érzem magam hiszen viszonoztam. El kellett volna tolnom magamtól és akkor ez az egész meg sem történik. Mi van ha ezzel most tönkre tettem Zayn és Harry barátságát? Ma is elég sokat megtudtam Harryről , például azt is hogy nagyon szeszélyes természetű és kevés embert enged a bizalmába. Zayn ezek a kevesek közé tartozik , legalább is eddig azok közé tartozott. 

Dirty SecretWhere stories live. Discover now