A városban nem töltöttünk több időt , Harry túl veszélyesnek gondolta. Helyette inkább haza , legalább is az új otthonunkba mentünk. A ruhákat szétosztottuk és segítettünk Harrynek berendezni az új műtermét.
- Héj Főnök , hova mennek az ecsetek? - Kérdezte Liam vidám csengő hangon. Felkuncogtam Harry megszólításán.
- Ne hívj főnöknek , azok mindig valami szörnyű kínok között halnak meg. - Kuncogott Harry is majd elvette az ecseteket Liamtől.
-Oh talán ennyi főnököd volt , hogy ilyen jól tudod? - Tette sorrendbe a festékeket Zayn. Harry szépen elhelyezte az ecseteket és közben Zaynre nézett.
- Nem , de sokat öltem már meg és nem volt valami kellemes haláluk - Felkuncogott a szerinte vicces poénján. Azt hiszem a humor érzéke még furcsább a személyiségénél. Mögé sétáltam és hátulról átöleltem.
- Morbid vagy - A nyakába pusziltam és hátulról dörgölőztem hozzá.
- Te meg kanos - Erre a srácok is felnevettek mire én csak szemet forgattam. Elhúzódtam Harrytől és dúrcázva keresztbe fontam a karjaimat.
- Uh ebből nem lesz szex - Nevetett a hasát fogva Liam , és még azt mondják , hogy én vagyok a gyerekes. Megölelem a pasimat erre az összes azt hiszi , hogy kanos vagyok. Kész agyrém ez a banda.
- Harry , látogatóink vannak. - Gemma mondatára mindenki abba hagyta a nevetést. Nem úgy volt , hogy ez bomba biztos hely? Hogy a fenébe találtak meg minket? Mindent ami a kezünkben volt letettünk és kimentünk a nappaliba. A fickó aki a boltban is ott volt most éppen a kanapén ült és ha jól láttam whiskeyt iszogatott.
- Hogy találtál meg? - A hátunk mögé sorfalként álltak fel az izmos őrök. A pasas higgadtan és lassan állt fel a fotelből , a pohár alkoholt még mindig a kezében tartva.
- Marknak voltak jó lépései is. Mint például az , hogy nyomkövetőt tett a bőröd alá. - Liam amilyen szorosan csak tudta magához húzta Zaynt. Én megfogtam Gemma kezét és magam mellé húztam. Erősen szorította a kezem és ijedten nézelődött körbe a szemeivel. Túl sokan voltak és nekünk még csak fegyverünk sem volt. Hogy is hihettem , hogy csak úgy megúszhatjuk egy maffia vezér megölését.
- Megmondtam , hogy nem leszek újra gyilkos. Akkor mi a fenének jöttél ide? - A férfi lassan elém sétált. Harry minden egyes mozdulatát figyelte ami egy kis biztonság érzetet adott.
- Talán meg tudlak győzni , hogy még is vissza gyere. Vannak titkaim amikről a kis pasid sem tud. - Amikor kiejtette a pasi szót a száján , mérhetetlen undort éreztem a hangjában. Ezek szerint ő nem olyan elfogadó a melegekkel mint Mark. Még egy okkal több amiért ki akarna nyírni.
- Azt erősen kétlem. - Harryt hirtelen két kigyúrt fickó lefogta. Erősen tartották amíg egy harmadik oda sétált elé és gyomorszájon ütötte.
- Ne! Hagyják abba! - Szaladtam volna Harryhez de egy fickó lefogott. A harmincas férfi Harry elé sétált és felemelte az eddig lehajtva lévő fejét. A szájából vér folyt és levegőért kapkodott.
- Elgyengültél Styles. - Most a férfi ütötte gyomorszájon mire Harry fájdalmasan felnyögött. Ha nem fogna le egy hülye barom , már rég közéjük álltam volna.
- Elég! Harry menj bele bármit is akar! - Hirtelen ez tűnt a legjobb ötletnek , nem bírom tovább nézni ahogy agyon verik a pasimat. Inkább bántsanak engem mint őt.
- Vigyék...vigyék ki Louist. - Szakadozva és levegőt kapkodva mondta ki ezt a mondatot. A férfi intett a gorillának aki engem tartott ,mire könnyedén felemelt és kivitt a szobából. Ütötten és rugdostam ahol csak értem , a hátát végig karmoltam de ő meg sem rezzent. Próbáltam ficánkolni de csak azt értem el , hogy erősebben szorított. Nem túl finoman , ledobott a padlóra a konyhában. Rögtön körül néztem , hogy mit használhatnék fel a menekülésre de a földről nem sok mindent láttam.
YOU ARE READING
Dirty Secret
Fanfiction"- Értelmes emberek inkább a szeretkezés vagy közösülés szót használják - fontam keresztbe a karom. - Csak hogy az amit én csinálok az nem szeretkezés Louis , az kő kemény dugás "