15.

10.1K 453 67
                                    

Imádom a kommentjeiteket,erőt adnak hogy tovább írjak ❤️

Tehetetlenül néztem ahogy Harry a földre ejti pisztolyát és lassan Mark mellé sétál.

- Jó fiú , most pedig , intézd el ezeket a szajhákat. - Harry lehajtott fejjel fordult felénk. Bal kezét a késén tartotta ami az övéhez volt rögzítve.

- Harry , ő ölte meg az apádat! Az igazi apád el akart menekíteni előle. Olvastam az aktákat , 3 éves voltál és az apád az életét adta azért hogy te életben maradhass. Mark saját kezűleg ölte meg az apád! - Ordította Liam , ez volt az utolsó reménységünk. Ha Harryre ez sem hat nekünk végünk. Hiába is próbálkoznánk , fél kézzel el intézne minket.

- Egy valamit utálok a hazugságon kívül - Felemelte a fejét és egyenesen a szemembe nézett. Elmosolyodott és kivette kését a tokból. - Fegyverrel ölni - Hirtelen tett fordulatot saját maga körül majd a kezében lévő kést egyenesen Mark szívébe döfte. Mereven néztek egymásra , az öregebbik arca eltorzult amikor Harry csavart egyet a késen. - Szép álmokat apám. - A kését magabiztosan kirántotta majd hagyta össze esni a vérző férfit. Mellém lépett és eldobta a kést. - Mire várunk még? Az őrök nem fognak egész éjszaka csicsikálni. - A mosolyom hatalmasra nőtt ami elég bizarr mivel egy haldokló férfi feküdt a padlón a saját vérében.

- Megtalállak...és...és...megöllek...velük..együtt..- Dadogta a szavakat Mark miközben folyton vért köpött és a mellkasát szorította. Zayn hangosan felnevetett majd mielőtt lőhetett volna egy golyó fúródott Mark fejébe. Vér volt mindenhol és furcsa mód nem éreztem undort. Fejünket oldalra kaptuk amikor meghallottuk a női hangot.

- Azt hittétek hogy kihagyom apám gyilkosának a megölését? - Az már biztos hogy a Styles család ért az időzítéshez. Hirtelen átöleltem Harry mellkasát és mélyen bele fúrtam az arcomat.

- Tubicáim , induljunk a menedék házba. - Zayn mély hangja vissza hozott a valóságba és elhúzódtam Harrytől aki idő közben össze kulcsolta a kezeinket. Furcsa volt hogy így kimutatjuk az érzéseinket.

- Milyen menedékház? - Kérdeztem miközben már kifele sétáltunk az autó felé. Felnéztem Harryre aki csak előre fele nézett. Mintha végig mérte volna a srácokat , talán sebeket keresett rajtuk de hál az égnek nem volt rajtuk egy karcolás sem. Igazi profik vagyunk azt hiszem. Na jó , ezt így nem mondanám mivel én semmit sem csináltam de a többiek tényleg profiknak nevezhetőek.

- A városon kívüli erdőben van egy házam. Arra az esetre vettem ha el kéne menekülnöm valamiért. - Valahogy nekem most lelki szemeim előtt egy rozoga , kézzel épített faház jutott eszembe. Nem tudom hogyan fogunk abban öten élni , és egyel talán honnan fogunk élelmet szerezni? Mondjuk azt is kétlem hogy lenne ott víz bekötve , hisz ki a fene vezetné be a vizet egy erdőben lévő viskóba? Ne értsetek félre , nem vagyok sznob vagy hasonló csak hozzá vagyok szokva a városi élethez. Idő közben beültünk az autóba , én előre ültem , míg Liam , Zayn és Gemma hátul foglaltak helyet. Mind Harryre vártunk aki még egy utolsó pillantást vetett a hatalmas villára majd beszállt a volán mögé és elindultunk a sötét éjszakában.

- Na akkor most elmondhatnád , hogy mi a fene volt az a jelent Harold?! - Meredt idegesen még is kedvesen az autót vezető fiúra Liam. Kicsit felkuncogtam amikor megláttam Liam arcát , ha mérges nagyon vicces arca van az biztos.

- Liam ugye tudod hogy nem kötelező hogy velem gyere? Itt is hagyhatlak hogy aztán darabokra szedjen a maffia. - Villantott egy műmosolyt Harry a visszapillantóba majd újra az útra koncentrált. Ezek után nem nagyon beszélgettünk , csak Zayn és Liam halk motyogását lehetett hallani az autóban. Gemma az ablak felé fordulva elaludt , én pedig unalmamban Harryt néztem. A holdfényben annyira csodásan kirajzolódik az arccsontja. A szemei pedig úgy csillognak mintha nem is e világi lenne. 2 és fél órát autókáztunk mire Harry Lassítani kezdett és lefordult egy földes útra. A kövek és kátyúk úgy dobálták az autót mintha egy pehely könnyű dobozka lenne. Attól féltem ha nem állunk meg hamarosan akkor össze piszkítom a műszer falat , aminek nem hinném hogy bárki is örülne. Isten meghallgatta imáimat és még 5 perc zötykölődés után az autó motorja elhallgatott. Úgy szálltam ki a járműből mintha seggbe lőttek volna és mélyen szippantottam be a friss levegőt. Sokkal tisztább volt mint a városban , éreztem a vizes falevelek illatát és lágy szellő kapott bele a hajamba.

Dirty SecretWhere stories live. Discover now