OLAMAZZZZ

18 2 5
                                    

Multi media Kumsalin giydigi elbise

Panoya bakmamla gözyaşlarım gözüme hücum etti. Yapamazdı değil mi? Ama zaten biz böyle bir şey yapmamıştık kı. Kim yapmıştı bunu kim? Offff düşündükçe deliye dönecek gibi oluyorum. Yanıma Sinem geldiğinde ona bunu kimin yaptığını sordum. O da bilmediğini söyledi. Herkes bana bakıyordu. Ben de rahatsız oldum bu bakışlardan.

Hemen Sarp'ı aradım. Okulun arkasına gelmesini söyledim. Telefonumu cebime koymadan panodakilerin fotoğrafını çektim. Hemen okulun arkasına geldim. Hemen nasıl gelmişti? Neyse.... Hemen ona bu fotoğrafı sordum.
K : Kim yaptı bunu?
S : Bilmiyorum ama bize düşman olduğu kesin. Ayrıca biz öpüşmemiştik.
K : Ya bana kimin yaptığını söyle. dedim sinirle. O da bana aynı şekilde bağırdı.
S : Bilmiyorum dedim yaaa.
Hemen olduğum yere çöküp ağladım. Ben zayıf bir kızdım. Yapamazlardı bana bunu. Hem ... hem kim yapmıştı bunu. Biz öpüşmemiştik ki. Sadece beni duvarla kendi arasına almıştı. Bu kadar. Offff! Kafayı yiyicem. Saate baktığımda koşarak sınıfa girdim.

Hocadan Özür dileyerek yerime geçtim. Hemen defterimi çıkardım. Derse konsantre olamayacağımı bildiğim için kafamı sıraya gömdüm. Ağladım. Sessiz sessiz. Ama içimde fırtına kopuyordu. Her şeyi kırmak dökmek istiyordum. Bir anda kafama dank etti. Bunu... Poyraz yapmıştı. Emindim. Çünkü zaten bana mesaj atmıştı senle işim bitmedi diye. Hemen telefonumu çıkarttım. Hocaya göstermemeye çalışarak Sarp a mesaj attım. O da bana olabilir dedi . Gözüm Poyraz'a kaydı. Sırıtıyordu. Artık emin olmuştum. Teneffüste onla konuşmalıydım.

Nihayet zil çaldığında hemen Poyraz'ın kolundan tutup okulun arkasına götürdüm.
K : Sen ne yaptığını zannediyorsun? Sırıttı ve
P : Ne yapıyormuş um?
Allahım sen bana sabır ver yaaa. Bir de ne yaptım diyor. Salak
K : Salağa yatma Poyraz. Neden öyle bir şey yapıp panoya astın?
P : Haketmedin mi? Ben seni seviyorum tamam mı? Bu böyle ve sen de beni sevmek zorundasın.
Poyraz bunu söylediğinde beynim den vurulmuşa döndüm . Korktuğum başıma gelmişti. Ben onu sevmiyordum. Özellikle bu şekilde davrandıktan sonra asla.
K : Sen ne dediğini sanıyorsun? Böyle bir şey olmayacak tamam mı? Ben seni SEV-Mİ-YOR-UM. dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. O da hemen önüme geçip durdurdu.
P : Emin ol beni sevmen için ne gerekiyorsa yapacağım. dedi
K : Hiçbir şey yapman gerek yok tamam mı? Çünkü öyle bir şey olmayacak. BENDEN UZAK DUR VE BİR DAHA YANIMA YAKLAŞMA! !!. NEFRET EDİYORUM SENDEN. dedim ve oyla doğru seri adımlarla yürüdüm. Direk Sarp'ın yanına gittim. Ondan panodaki fotoğrafı yırtıp atmasını istedim. O da uğraşamam dedi. Ben de sinirle panoya gittim. Tam fotoğrafları alacağım sırada bir grup geldi. Melisa ve yandaşları.

M: Ooooooo bakın kimler var burada. Sarp'ın sevgilisi.
Melisa bunu söylediğinde kendimi onu dövmemek için zor tutuyordum. Sinem anlattığına göre Melisa eskiden Sarp'ı seviyormuş. Pardon hala seviyor. Ve tabiki böyle bir fotoğraf ona meydan verdi. Salak. Ama... Belki de bunu Melisa yaptı. Aslında olabilir. Neyse şimdi şu Melisa ya cevap vermem lazım.
K : Oncelikle sana şunu söyleyeyim. Ben Sarp ile çıkmıyorum. Ve bu fotoğrafı kimin koyduğunu bilmiyorum.
M : Hahayt gülüyüm bari yaaa. Duydunuz mu? Kusura bakma ama hiç iyi yalan söyleyemiyorsun. Sinirle
K : Bana baksana sen. dedim ve tam onun saçını başını yolacakkken arkadaşları beni tuttular. Daha sonra onlar burayı terk edince ben de fotoğrafları alıp lavaboya gittim. En ufak bir parça bile bırakmadan yırttım. Lavabodan çıktığımda karşımda Sarp'ı gördüm.

S : Nerdeydin sen? Sabahtan beri seni arıyorum.
K : Burdayım noldu?
S : Şuan bütün okul bizi konuşuyor ve açıkçası ben rahatsız oluyorum. Çünkü sen benim kısmetimi kapatıyorsun. dedi ve piç smayl yaptı. Şuan kızardığıma eminim. Bu çocuk valla sapık yaaa offff! !!
K : Ben o işi hallettim. Fotoğrafları yırtıp attım.
S : İyi yapmışsın aferin sana ama bizim bu olay yada fotoğraflar unutulasıya sevgili rolü yapmamız lazım. Mecbur
K : Neeeeee? Hayatta olmaz, olamazzzzz.
S : Merak etme ben de meraklı değilim seninle birlikte olmaya ama mecburen. Hele şu olay unutulsun. Sonra senden taaaa 1 km öteye kaçacağım. 1 km ne? Mümkünse senin yaşamadığın bir yerde yaşayacağım.
K : Asıl ben kaçacağım lan.
S : Neyse şimdi bunun sırası değil. Kabul ettiğine göre sorun yok. Teneffüste dışarı çıkıp dolaşacağız.

MAVİ GÖZYAŞLARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin