Jeg gik i de tanker da min mobil ringede, det var et nummer jeg ikke kendte så jeg tænkte lidt over om jeg skulle tage den men jeg tig den og det fortryder jeg ikke.
(Tyk skrift læge og normal selin's)Ja det selin
Hej jeg hedder DR. Lindring jeg ringer angående Luke hemmings
Er han rask råbte jeg nærmest
Det er lige det hvis ikke han vågne inden for de næste 24 time så er jeg bange for der ikke er noget håb om at han vågner
Så han dør måske lige om lidt
Ja DSV
-samtale slut-
Og så blev der ellers lagt på jeg løb alt hvad jeg kunne hen til hospitalet Luke lå på jeg løb ind i reception "hvor ligger Luke. Luke hemmings" spurgte jeg helt forpustet fordi jeg jo havde løbet og jeg har ikke den bedste kondi, "okay han ligger på stue 33 lige ned af den gang" sagde hun og pegede ned af gangen bag mig.
Jeg sagde tak og løb ned til hans stue da jeg kom lå de tre andre drenge og sov i vær deres stol men ash vågede da jeg kom ind af døren, jeg kiggede hen på Luke og straks begrunde tårnede at trille ned af mine kinder der kom flere og flere.
ash kom hen og holdet mig ind til sig jeg lagde mit hoved på hans skulder og begynde at hulke.
Inden jeg nåede at tænkte var Harry inde i rummet og henne ved mig og jeg var inde i hans arme, der kom en læge ind "er i Luke's venner og familie" spurgte han og kiggede ned i sine papirer "ja" svarede hans mor som jeg slet ikke havde set side over i hjørnet.
Han fortalte os bare lidt om Luke's tilstand og alt muligt andet, jeg sad på en stol ved siden af Luke og holdet ham i hånden i mens jeg grad lige som jeg har gjordt ligesiden da jeg kom.
Der var en time til at tiden var læbet ud og Luke var stadig ikke vågnet, jeg kunne snart heller ikke holde mig vågen mere og jeg havde heller ikke flere tåre "I remember the day you told me you were leaving
I remember the make-up running down your face
And the dreams you left behind you didn't need them
Like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape'Cause I'm not fine at all" sang jeg stille og fældede min sidste tåre og faldt lige så stille i søvn.
Luke's synsvinkel
Jeg så lyset og alt blev Hvidt.......... Hvorfor kan jeg ikke bare vågne
ESTÁS LEYENDO
Not another love song
FanficDet handler om pigen Selin der flyttede fra Australien da hun var 12 Hun flyttede ikke kun, hun flyttede også fra hendes barndom for da hun er på væk i flyet styrter det ned og hun får voldsomt hukommelsestab og mister alle hendes minder om hendes...