I'm only human

321 16 1
                                    

Jeg tabte fjernbetjeneren  ud af hånden "hvad har jeg gjordt" sagde jeg og så helt overrasket ud "det ved jeg ikke hvad har du gjordt" spurgte Harry grinende over  fra trappen, men da han kom hen til mig så han det var alvor så han trak mig ind i et kram, det var rart og det følges rigtig at kramme Harry ikke en popstjerne Harry den rigtige Harry.
Vi sad og så film da jeg rejste mig for at gå på toilette spændene info ik, jeg gik oven på for der vidste jeg der var et toilet.
Da jeg gik der op så jeg en dør stå på  klem jeg gik der ind det var harry's værelse, det var meget stort og der var et kæmpe skab inde i væggen og en stor seng og et spejl og så en kommode der var også en guitar.
på kommoden stod der en Masse billeder, jeg tror det var hans venner og familie der var på der var mange af billederne var en brunhåret deng med blå øjne på og på et af det var, LUKE!!.
Kender Harry Luke men men hvaaad, "hvad kigger du på?" Spurgte Harry over fra døren "altså jeg ledte efter toilet men kom her ind og så alle dine billeder" sagde jeg og smilede "hvem er ham den brunhåret der er på mange af billederne?" Tilføjede jeg da Harry var kommet hen til mig og stod og kiggede med mig "det Louis min m8" sagde han og kiggede på mig med et smil.
Jeg gik ud og ind på mit værelse og gik så på toilettet fed info ik jo mega fed okay snakker jeg med mig selv uuh en guitar jeg tog den og satte mig og spillede en af mine sange der hedder human.
"Jeg vidste ikke du kunne spille" sagde Harry over fra døren, jeg blev så forskrækket at jeg skynde mig at ligge guitaren og hoppede op.
" jo, jo det kan jeg" sagde jeg og kløede mig i narken.

Not another love songDonde viven las historias. Descúbrelo ahora