Asa cum am spus totul se va schimba dar asta nu inseamna ca eu imi doresc aceste schimbari.Eram la jumatatea semestrului din a unsprazecea ...totul pare normal nu ...asteptati un pic.
-Neata Arlene.spune tata cu o fata serioasa.
-Neata tata...O nu tu ai fata serioasa ,tata ce s-a intamplat?spun putin speriata.
-Draga mea ce te face sa crezi ca s-a intamplatceva?spune tata cand mama intra in bucatarie.Mama ce imi ascumdeti tu si tata?
-Nimic draga mea,chiar nimic.spune mama si roseste putin,acum am prins-o .
-Voi chiar imi ascundeti ceva ,mama nu roseste decat atunci cand minte.Deci ce s-a intamplat,haideti stiti ca nu reactionez chiar prost la vesti.spun iar acestia parca se incurajeaza unul pe altul nestiind care sa imi spuna.
-Draga mea ...nu vreau sa te superi sau ceva asemanator ...
-Mama nu te mai ascunde si spune-mi ,nu se poate il tii de mana pe tata ,iar parintii lui Daisy au facut asta cand i-au spus ca urmeaza sa aiba un fratior ,nu se poate o sa aveti un bebe?tip iar ei rad parca neputand sa se opreasca iar eu ma uit confuza la ei.
-O nu draga ,tu esti unica noastra printesa.Ceea ce noi vream sa iti spunem e ca...trebuie sa duci mai departe traditia familiei asa ca o sa se cam schimbe lucrurile pe aici.spune tata lasandu-ma si mai confuza.
-Ce traditie ,facem broderii,fugim de acasa cu saptamanile ..stai stai nu imi spune repara masini si le vindem la preturi mari...ei iar rad eu sunt din ce in ce mai confuza si speriata.
-O nu draga...Uite nu vreau sa te superi sau ceva dar tu crezi ca eu si mama ta suntem simpli afaceristi insa noi suntem defapt spioni ,lucram la o agentie federala iar acum e randul tau in semestrul al doilea vei fi transferata la un liceu militar fiind trimisa la primile tale misiuni dupa academia militara si bineinteles dupa numirea in grad.spune tata fiind foarte madru de viitorul ce urma sa il am
-Stai un pic eu stiu din totdeauna sa conduc orice sa trag cu pistolul si sa ma bat pentru asta ..omg si eu care am crezut ca ma iubiti si vreti sa ma distrez...spun scapand un oftat.
-Scumpo dar noi te iubim ..spune mama inca cu un zambet plin de mandrie pe fata.
-Cum ma iubiti cand voi ma separati de prietena mea?spun simtind cum ma cuprinde furia cum pot sa ma duca intr-un loc unde nu stiu pe nimeni .Voi nu ma iubiti chiar de loc...spun si ies tipand incercand sa imi tin lacrimile in frau ,sar repede pe motoreta pe BMW neagra mat si ingnorand strigatele parintilor am pornit-o si am plecat de acolo in cea mai mare graba.Am trecut in viteza pe langa parcul de langa liceu vazand-o pe Daisy care se indrepta catre curtea liceului si atunci am simtit cum furia si adrenalina ma invaluie am accelerat la maxim am fixat cu un picior coarnele motorului pana m-am ridicat in picioare dupa i-am dat drumul nepasandu-mi ce se intampla si am trecut pe langa liceu cu cea mai mare viteza posibila in timp ce stateam in picioare pe motor.Trec de liceu si stiind ca urmeaza o curba mi-a reluat locul pe sa si am accelerat din nou motorul.Cineva ma urmarea dar nu l-am bagat in seama si am gonit pana la pista de curse era goala,toti fiind la scoala.Motorul tot ma urmarea in incercarea de a ma depasi dar nu am vrut sa il las sau sa o las.Am trecut startul si inca acceleram am continut asa pana la docuri si motoru tot ma urmarea.Atunci iar m-a cuprins furia si stind ca in fata e un butoi cu o scandura pentru skateri am accelerat si am urcat pe ea ,acest lucru m-a facut sa zbor pana al doilea etaj al unei cladiri parasite am spart geamurile cladirii inca accelerand.Motorul din spate a incetinind si nu a sarit la fel ca mine dar a continuat urmarirea de jos.Deja ma plictiseam de cel care ma urmarea asa ca vazand capatul cladirii am trecut prin al doilea rand de geamuri si i-am taiat calea celui care ma urmarea.Acesta s-a speriat vazandu-ma in fata lui si a incetinind oferindu-mi mie oportunitatea de a incepe sa fac cercuri in jurul lui ,lucru ce l-a speriat si mai tare facandu-l sa se opreasca am mai macut doua cercuri si dupa m-am oprit in fata lui.Mi-am scos casca si am inceput sa ma rastesc la el.
CITEȘTI
Imbratisand intunericul din noi
Romance-Poate iti par micuta dar sunt mai puternica decat tine... -Ha ha ha ...Ce glumeata esti ...,odata auzite cuvintele am simtit cum palma mea face contact cu fata lui ,facandu-l sa geama un pic fiind totusi suprins.Tu chiar m-ai pocnit acum?Tu.. -Sa...