Capitol 4

64 5 0
                                    

Dimineata nu se lasa asteptata si cand ma trezesc il aud pe Will chicotind si apoi ma uit la el.

-Esti asa dulce cand dormi,nu te plictisesti niciodata urmarind un mic inger divin cum doarme.spune si imi saruta crestetul.

-Neata si tie ,frumosule,spun si incep sa ii fac cerculete pe abdomen.

Peste cateva minute dau sa ma ridic insa bratele sale ma trag inapoi iar buzele sale umplandu-ma de sarutari.Ma intorc usor si duca o sesiune de cinci minute de sarutari intru in baie auzindu-l pe Will cum ofteaza.Dupa dus ies din baie cu un prosop in jurul taliei si ma indrept spre dulap insa nu apuc sa il dechid ca simt niste maini in jurul taliei.Will incepe sa ma sarute pe umar si apoi pe gat pana ajunge la lobul urechii mele.Parca imi luam zborul sub atingerile lui,era exact ca si cum m-as oferi unui inger din armata domnului.Nu am mai suportat si ma intorc la el si incep sa il sarut.Imi plimbam o mana pe pieptul sau gol si cu cealalta ii mangaiam parul.El nu se lasa mai prejos  asa ca adanceste sarutul.Intre noi nu mai exista distanta el avand o mana pe talia mea si una in parul meu.Ii simteam mana sa ridicandu-se pe sira sinarii si coborand inapoi atingand fiecare bucatica de piele de pe spate.Prosopul era pe jos de mult insa nu am realizat cand  a cazut .Deodata simt cum sunt  adusa cu picioarele pe pamant  si realizez  ca Will nu ma mai saruta in schimb am un tricou pe mine.El rade la mine cand  vede ca am ramas cu buzele inainte si imi mai da un pupic.

-Haide sa vedem ce fac ceilalti,spune si coboara scarile.

Il urmez pana ajung in living unde Daisy dormea in brate la Ashton iar Calum si James dormeau imbratisati pe un urs urias .Nu m-am putut abtine si m-am dus dupa telefon si le-am facut cate o poza.Dupa ma duc in bucatarie cu Will incercand sa ne oprim din ras pentru a-i lasa sa mai doarma  .Imi pun sortul si ma apuc de  facut cateva clatite cu Will tinandu-se scai de talia mea si cate odata imi mai dadea si cate un sarut pe furis pe gat.Odata facute clatitele imi iau telefonulsi le trimit somnorosilor pozele cu ei si incep sa aud cateva maraituri semn ca nu vroiau sa se trezeasca .Am luat clatitele si un  suc natural de portocale  si am mers cu ele in living.Ei inca stateau cu ochii inchisi asa ca dau drumul la televizor si incep sa mananc cu Will.

-Miroase cumva a clatite?il intreaba Daisy pe Ashton.

-Cred ca da si ii aud si pe cei care le mananca,spune Ashton iar noi chicotim.

-V-ati verificat mesajele?intreb si cei patru isi verifica telefoanele .Cand vad pozele ii vad cum rosesc putin iar eu si Will incepem sa radem insa dupa le intindem clatitele si sucul.

Apoi ne ridicam si urcam amandoi scarile.

-Acum plecati amandoi in dormitor pentru replica de dimineata?intreaba James iar ceilalti rad

-Ati uitat ca avem planuri ,mancati si dupa vreau sa va vad gata de plecare,spun si il urmez pe Will.

Imi lasa un  sarut pe frunte si dupa pleaca in baia oaspetilor iar eu intra mea.Dupa ies si imi iau o pereche de blugi nergri mulati taiati in genunchi si un maiou negru strans si decoltat deasupra buricului,binenteles cu o camasa in jurul taliei .Imi pun cateva accesorii si imi iau bocancii facandu-mi un machiaj simplu cu rimel ,tus si ruj incolor.In living Will se uita la televizor asa profit si ii pun mana la ochi.

-Simt un miros placut de vanilie deci cred ca am sa mizez pe ...hmmm...oare e Arlene?spune si ma trage la el in poala.

Incep sa rad si ma ascund la el in brate el strangandu-ma puternic la piept.Imi presara un sarut pe frunte si dupa ne ridicam cand auzim ca ceilalti coboara.Urcam pe motoare si ceilalti ma urmeaza .Opresc in fata teatrului si intru fara sa ma uit in spate .In sala nu erau decat luminile de pe scena aprinse si acolo erau vreo zece persoana.O aud pe Daisy cum tipa si ma intorc gata de atac insa ea doar era sa cada insa acum era la gatul lui Ashton care a prins-o,o smechere mica.

Imbratisand intunericul din noiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum