Percy Jackson

122 14 15
                                    

" Ben tanrinin tekiyle evlensem kesin Komedi Dans Uclusunu dogururum. Dusuncesi bile korkunc."
-Hestia




Huhhhuuu Selam.. Nasilsiniz bakalim gorusmeyeli? Ozlendim mi acaba? Hmm bilmem. Nyse tekar selam cocuklar. Uzun zamandir yb yuklemedim. Malum gecen bolumde anlatmistim. Sinavlarim bitti. Bu yuzden wattpad yuklemeye karar verdim. Ve suan bu satirlari yaziyorum. O kadar cok sey var ki anlatilacak yazmaktan parmaklarim yorulacak ama olsun hasret giderelim azcik. Yazim hatalarim olursa kusura bakmayin. Bundan sonrasini isteyen okusun. Altini ciziyorum isteyen

Ben taaa basa gidiyim. Okullar acildi. Okula gittim. Malum lise birim. Hersey yabanci. Kimseyi tnimiyorum. Ayni okuldan sadece 5 kisiydik ama ayni siniflara dusmedik. Nyse gittim oturdum siraya. Oyle sıkici mi sıkici oturuyorum. Bi kiz geldi yanima oturabilir miyim dedi tabi dedim nyse ilk ders edebiyatti(hic mi hic sevmem ama ogretmeni cok severim nyse) konystu alan filan sonra ders muzikti ogretmen konustu iste okulumuzda her turlu ensturuman var dedi. Ben hemen bateri sordum-cok calmak istiyorum da- var ogretiriz merak etme dedi. Sonra oyle iste tum ogretmenler tanitti kendini. Sonra tenefuslerde arkamdaki siradaki kizlarla tanistik kaynastik whatsapp grubu kurduk tum sinif. Oyle iste cok eglenceli olmay basladi her sey. Ben grupta sordum. İste bir fangirlun sorabilecegi soruyu anlamissinizdir. Bir cocuk harry potteri okumus ama cok fan degil kucukken okumus bi cocuk da percyyi okuyo. Neptunun oglunda nyse boyle her sey gelusti birbirimize derslere ve ogretmenlere alistik cok cabuk kaynasttik. Sonra benim yerim degusti bi arka siraya geldim. Onume percyi okuyan cocukla baska bi cocuk geldi. Biz boyle konusuyoruz percyle ilgili. Ben hep spoi verdim tabi. Cok pis de trolledim nyse. Sonra yanindaki cocuga baslattim percyyi. Simsek hirsizindan. Sonra en yakin arkadasima percyi baslattim. Sonra bi kiz arkadasima daha percy baslattim. Bi kiza  harry potteri baslattim. Bi kiza daha percyi baslattim. En yakin arkadasim titanin lanetinde suan. Cok iyi kizdir kendisi nyse. Oyle iste sinifa percy jackson yaydim. Ah ah rick beni gorse gurur duyardi kesin. Oyle iste hepimiz boyle mis gibi anlasiyoruz allah bozmasin amin. Cok eglenceli oluyo ama onumdeki iki cocuga tanri ebebeynlerini sectirdim. Oyle kardes kardes sohbet ediyoruz arada percyle ilgili. En yakin arkadasimla  zaten konusuyoruz ve diger iki kizlada. Yine 4 kisilik bi grup olduk +arkadas grubu+ gecen seneki gibi nyse. Oyle iste. Kisa yazmaya calistim cunku cok uzun yazma gibi bir huyum var mesgul etmemek icin sizleri kisa kestim. Aslinda daha seyler var ama olsun. Benden bu kadar bugun daha bolum yukler miyim hmmmmmmmmm yuklerim yuklerim. Ozledim sizi ya..

Ha bu arada insallah karneler iyidir. Daha almadik ama belli olmustur artik. Beni soracaksaniz iyi takdir. Sizinde oyledir insallah














Bugun....... Bugun Hepimizin sevdigi Severus Snape'yi canlandiran Alan Rickman vefat etti... O Severus'u da pesinden goturse de hep kalbimizde olacaklar... Sahsen ben duyunca sok oldum ve cok uzuldum.. Basimiz sagolsun Fangirller :,(

             Yazariniz..
                      X. B)
(Oo siz hala adimi bilmiyorsunuz degil mi? Bence bilmeyin boyle daha havali. Yazar; X. diye bilin djjdk. İlayda adimi soylersen yani yoruma yazarsan veya herhangi bir yerde bahsedersen... Kafani ucururum. :)

Yaşasın Fangirl Olmak -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin