Sobek'in Oğlu Ön Okuma

741 15 3
                                    

Selam  merhaba selam evet tamam neyse,
Arkadaslar bugun Sobek'in Oglu'nun On Okumasini okuyacaksiniz. Hatirlarsiniz gecen bolumde Serapis'in Asasi'nin on okumasini atmistim. Bu sefer ki Sobek'in Oglu. Dun koydugum mediayi umarim okumussunuzdur. Soyle;

Birinci kitap Sobek'in Oglu( Percy ve Carterin arasinda gecen macera anlatiliyor)

İkinci kitap Serapis'in asasi(Annabethle Sadie'nin arasinda gecen macerayi anlatiyor)

Ucuncu kitap  Batlamyus'un Taci ( percy carter sadie ve annabeth hep birlikte macera yasiyor)

Eger Batlamyus'un Taci'nin Ön Okumasi cevrildiyse onu da sizlere yazarim.

Mediada "Serapis'in Asasi" kitabinin kapagi var. Gecen bolum medaida baska bir sey oldugu icin koyamamistim.
İyi okumalar..

Nehrin yuzuyeyi  kopurmustu. Timsah gitmisti, ama alti metre kadar ileride bataklikta kot pantolon ve soluk turuncu renkte bilmem ne KAMPİ  yazan bir tisort giymis genc bir cocuk duruyordu. Tisortun uzerindeki yazinin tamamini okuyamadim. Cocuk benden biraz buyuk gorunuyordu.-belki on yedi- Karmakarisik siyah saclari ve deniz yesili gozleri vardi. En cok dikkatimi ceken kilici oldu. -duz iki tarafi keskin kilic soluk bronz bir isilti yayiyordu.-

Hangimiz daha cok sasirdik bilemiyorum.

Kampci cocuk bir sure sadece yuzume bakti. Sonra kopesim ve degneyim dikkatini çekti ve elimdekileri olduğu gibi gördüğünü anladım. Normalde ölümlüler büyuyu görmekte sorun yaşardı. Zihinleri bu görüntüleri algılamazdi yani kılıcımı beyzbol sopası veya baston olarak görebilirlerdi.

Ama bu çocuk.... farklıydı. Büyücü olabilirdi. Fakat Kuzey Amerika'da nomlarından  bir sürü büyücü tanıyordum ve bu çocuğa daha önce hiç rastlamamıştım. Görünüşe bakılırsa çocuk şey...
Mısırlı değildi.

"Timsah," dedim sesimdeki sükuneti kurumaya çalışarak.  "Nereye gitti?"
Kampçı çocuk kaşlarını çattı.
"Bir şey değil."
"Ne?"
"Timsaha arkadan bastırdım."Kılıcıyla hareketi taklit etti. "Sonra da seni kustu.Yani bir şey değil.Sen burada ne yapıyordun?"

Itiraf edeyim iyi günümde değildim. Leş gibi kokuyordum.Yaralanmıştım. Ve, evet, birazcik utanmistim: Brooklyn Evi'nin lideri Yuce Carter Kane sanki koca bir tüy yumağıymışçasına bir timsah tarafından kusulmustu.

"Şekerleme yapıyordum," diye tersledim onu. "Sen ne yaptığımı sanıyordun? Şimdi sen kimsin ve neden benim canavarımla savaşıyorsun?"

"Senin canavarin mi?" Çocuk suyun icinde bata cika bana yurudu. Camurun icinde yurumekte zorlanmiyor gibiydi. "Bak dostum, kim oldugun hakkinda bilgim yok ama bu timsah haftalardir Long İsland'da teror estiriyor. Sahsen bunu ustume alindim. Birkac gun once bu yaratik pegasuslarimizdan birini yedi."

Elektrikli tellere takilmisim gibi omurgamda bir akim hissettim. "Pegasus mu dedin sen?"

Sorumu gecistirdi. "Bu senin canavarin mi simdi?"

"O sey benim degil!" diye gurledim. "Onu durdurmaya calisiyordum! Simdi nerede-"

"Timsah su yone gitti." Cocuk kiliciyla guneyi gosterdi."Uzun zamandir onu takip ediyordum ama karsima sen ciktin."

Beni gozleriyle suzdu ve bu benden bir karis daha uzun oldugu icin epey can sıkıciydi. Hala cocugun tisortunu okuyamamistim, sadece KAMPİ kelimesi çikiyordu. Boynunda anaokulu cocuklarinin elisi projesiymis gibi rekli boncuklar bulunan deri bir kolye vardi.

Yaninda hic buyucu cantasi veya degnegi tasimiyordu. Belkide onlari Duat'a koymustu. Ya da sadece yanlislikla sihirli bir kilic bulup kahraman sanan  hayalperest bir olumluydu. Antik aletler insanin kafasini fena karistirir.

Cocuk nihayet kafasini salladi. "Tamam,pes. Ares'in oglu musun? Bir melez olmalisin fakat kilicina ne oldu? Resmen yamulmus."

"Bu bir kopes!" Uzerimdeki sok etkisi hizla ofkeye donustu." Kivrik olmasi gerek zaten."

Ama kilic umruma degildi. Kampci cocuk bana melez mi demisti?

Belki de onu yanlis duymustum. Ya da  melez derken farkli bir seyi kastetmisti belki. Babam Afrikali-Amerikali'ydi. Annem beyazdi. Bu yuzden MELEZ kelimesinden hoslanmazdim.

"Defol git burdan," dedim dislerimi gicirdatarak. "Yakalayacak bir timsahim var."

"Dostum, asil benim yakalayacak bir timsahim var," diye usteledi. "Son denemende seni yemisti, hatirladin mi?"

Parmaklarimi kilicimin kabzasini daha da sıkı kavradi. "Her sey kontrolum altinda. Bir Yumruk cagirmak uzereydim-"

Bundan sonra olanlar tamamen benim suçum.

İsin asli bunu bilerek yapmamistim. Ama cok sinirliydim. Ve kendimde bildigim gibi kelimelerin gucunu cagirmak icin bir kanal olusturmakta genelde zorlanirdim. Timsahin karnindayken kendimi Horus'un Yumruğunu cagirmaya hazirliyordum. Bu kocaman parlak mavi bir eldi ve bununla kapilar duvarlar ve bunun gibi onunuzde duran bircok seyi parcalayabilirdiniz. Planim canavarin icinden cikis yolunu yumruklayarak acmakti. İgrenc, evet; ama cogunlukla etkili.

Sanirim buyu hala aklimdaydi. Dolu bir silahi ateslemeye hazir olmak gibiydi bu. Bu kampci cocugun karsisinda sadece kizgindim, saskin veya allak bullak degil; bu yuzden ben yumruk demeyi planlarken onun yerine agzimdan Antik Misircasi cikti:
Khefa

Olusan hiyeroglif soyleydi.

*bir el resmi var*

Bunun ne kadar buyuk bir belaya yol acabilecegini tahmin edemezsiniz.

OHA OHA CARTER SEN AZ ONCE NE YAPTİN???!!!! PERCYE Mİ BİR SEY YAPTİN?!!

BU TİMSAHA BuRNUNU SOKMASAN OlMUYODU Dİmİ PERCY BAK NoLDU GORDuN MU HA?! AmMA İYİKİ SOKmuSSUn CARTERLA TANİS NİHAHa Ha Ha BEN ONu SEN DeN ONCE TANİYODUm BİLİYOR MUSUN!?
AAAAA COK MERAK EDİYORUMMM ACABA SONRA NE OLCAQ AYYY İNsALLAH TURKİYEDe DE CİKaRRRrR.

cCİKMARMAzsaNİZ ALAYİniZ AGLAr FangİRLLEr TARAFİNDAn!! SULALENİZ SİZİN YuZUNuZDEN HAKARET İsİTMESİN!! DOGAN EGMONT PLEASE AblASİ LUTFEN YANi AMAgĞ

AYYYyY  BAnA BİR SEYLER OluYoğĞgğR....!!! SANİRİM FANGİRLİNG GECİRİYOğĞĞRUĞĞMmM!

Yaşasın Fangirl Olmak -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin