Arkadaslar Serapis'in Asasi'nin On Okumasini buldum telefonumda. Dedigim gibi suan sizlere paylasiyorum. İyi okumalar...
İki basli canavari gorene dek Annabeth gununun daha da kotuye gidebilecegini hic dusunmuyordu.
Butun sabahini okulda telafi is yaparak gecirmisti. (Erkek arkadasi ile birlikte dunyayi canavarlardan ve duzenbaz Yunan tanrilarindan kurtarmak icin dersleri asmak ortalamasini gercekten alt ust ediyordu.) Sonra ise lokal bir mimarlik firmasinda yaz stajyerligine basvurmak icin erkek arkadasi ve bazi arkadaslariyla sinemaya gitmekten vazgecmisti. Ne yazik ki beyni pelte gibiydi. İs gorusmesinde port kirdigindan emindi.Sonunda, ogleden sonra dort sularida Washington Square Park'i zorla yuruyerek gecip metro istasyonuna giderken birden bir yigin taze inek gubresine basti.
Gokyuzune kotu bir bakis firlatti. "Hera!" Diger yayalar ona garip bir bakis firlattilar, ama Annabeth'in umrunda bile degildi. Bu tanricanin esek sakalarindan bikmisti. Annabeth Hera icin pek cok gorev yapmisti ama Majeste Havaifisek Hazretleri Annabeth'in ustune basmasi icin hala kutsal hayvanindan hediyeler birakiyordu. Tanricanin Manhattan'da gezinen gizli bir inek surusu olmaliydi.
West Fourth Street istasyonuna vardiginda Annabeth huysuz ve bitkindi ve tek istedigi sey onu sehrin yukarisindaki Percy'nin evine goturecek olan F trenine binmekti. Film icin cok gecti ama belki beraber aksam yemegi yiyebilir veya ona benzer bir sey yapabilirlerdi.
Sonra canavari gordu.
Annabeth daha oncede cilgin seyler gormustu ama bu canavarcik kesinlikle onun " Tanrilar Ne Dusunuyorlardi Acaba?" listesine girmisti.
Canavar bir aslan ve bir kurdun birbirine baglanmis sonra da bir kesis yengecinin kabuguna popoustu sikistirilmis gibiydi.
Kabuk puruzlu kahverengi sarmal seklindeydi ve bir waffle kulahina benziyordu-yaklasik iki metre boyunda ve sanki onceden kirilmis sonra yapistirilmis gibi tirtikli bir kenedi vardi. Tepesinden on ayaklar ve sol tarafta gri bir kurt, sagda ise altin kurklu bir aslan vardi.
İki hayvan bir kabugu paylastiklarindan dolayi pek de memnun gozukmuyorlardi. Onu arkalarindan surukluyor, saga sola goturmeye ve farkli yonlere cekmeye calisiyorlardi. Birbirlerine ofkeyle hirladilar. Sonra ikisi birden dondu ve havayi kokladi.
Cevredekiler umursamazca devam ettiler. Cogu canavarin etrafinda dolandi ya da gormezden geldi. Digerleride kaslarini catmis sasirmis gorunuyorlardi. Annabeth Sis'in etkisini daha once gormustu ama ayni zamanda da buyulu bir maskenin olumlulerin goruslerinin nasil yanilttigina, en guclu canavarlarin bile bir sokak kopegi veya belki de bir uyku tulumuna sarilmis evsiz bir insana benzedigine hep hayran kalmisti.
Canavarin burun delikleri genisledi. Annabeth ne yapacagina karar bile veremeden iki bas da ona dondu ve kotu kotu bakmaya basladi.
Annabeth'in eli bicagina gitti. Ardindan bir bicagi olmadigini hatirladi. O andaki en olumcul silahi icinde halk kutuphanesinden aldigi mimari ile ilgili kitaplarla dolu olan sirt cantasiydi.
Yavas yavas nefes almaya basladi. Canavar 9 metre ileride duruyordu.
Kalabalik bir tren istasyonunda aslan-kurt-yengec bir seyi alt etmek ilk tecrubesi olmazdi tabi, fakat eger bunu yapmak zorundaysa, yapacakti. Athena'nin cocuguydu o.
Canavara gozdagi verircesine gozlerini dikti. "Hadi bakalim yengeccik,"dedi. "Umarim aciya karsi toleransin yuksektir."
Aslan ve kurt baslari olan sivri dislerini gosterdi. Sonra yer titredi. Tren yaklasirken tunelden hava hizla gecti. Canavar Annabeth'e hirladi. Annabeth onun gozlerinde Seni soyle binlerce parcaya ayirmayi cok isterdim, ama baska bir isim var, dercesine pisman bir bakis gordugune yemin edebilirdi.
Ardindan Yengeccik dondu ve kocaman olan kabugunu arkasinda surukleyerek gitmeye basladi. A trenine gitmek uzere merdivenlerden yukari cikip kayboldu.
Bir anligina Annabeth hareket edemedi. Bir canavarin bir melezi oyle birakip gitmesi cok gorulen bir sey degildi. Sans verilince canavarlar her zaman saldirirdi.
Eger bu iki basli kesis yengecinin onu oldurmekten daha onemli baska bir isi varsa, Annabeth onun ne oldugunu ogrenmek istiyordu. Bir canavarin hain planlarini surdurmek icin toplu tasimayi bedava olarak kullanip oylece gitmesine izin veremezdi.
Onu Percy'nin sehrin yukarisinda olan evine goturecek olan F trenine ozlemle bakti. Ardindan canavarin pesinden kosarak merdivenleri cikti.
Allah bilir Rick'in aklinda ne bicim bir kurgu var. Bence guzel. İnsallah en kisa zamanda cikar. Amin
Ayrica mediadakini okursaniz iyi olur.
En kisa zamanda Sobek'in Oglu'nunda On Okumasini yayinlayacagim