Simdi size bir animi anlatmak istiyorum. İSTEMEYEN BU BOLUMU OKUMADAN GECEBİLİR. AKLİMA BİR SEY GELMEDİ BEN DE BOYLE BİR SEY YAZAYİM DEDİM.
Okuldaydik. Tenefus oldu. Bizimde canimiz sıkıliyodu. En yakin arkadasim Harry Potter'i okumus biri. Bende tabii.
Nyse,
Benim aklima bir fikir geldi. Tahta kalemimi aldim. Arkadasimla tuvalete gittik. Kimse yoktu. Bir iki kisi tuvalettin icindeydi. Alnimiza Harry'nin alnindaki gibi simsek cizdik. Ben gozluklu biriyim. Harrynin gibi olmasada gozlukluyum. Arkadasim gozluklu degil. Tahta kalemiyle gozluk cizdim ona. Biz gulusurken o birkac kisi tuvaletini yaptiktan sonra bizim oldugumuz yere geldiler ellerini yikamak icin. Bize baktilar. Baktilar. Baktilar. Afedersinizde okuzun trene baktigi gibi baktilar. Nyse onlar bisey anlamadan ciktilar. Bizde gulduk arkalarindan.Sonra bir grup arkadas geldi. Onlarda oyle bos bos baktilar. Dbsnsj Sonra tam korudora cikip gezcektik ki nobetci ogretmen vardi. Olmasa tum korudiru gezer miydik bilmem galiba gezmezdik. Zaten zil calmak uzereydi. Suratimizi sildik yikadik. Zil calmasina yakin olmasa daha ne yapardik bilmem. Ama kesinlikle cikip gezmezdik korudoru. Jsksj nyse. Boyle bi gundu iste. Simdi boyle bi gunde olmicak cunku arkadasimla ayrildik o baska liseye ben baska liseye gittik. Arkadasim pek fangirl sayilir. Cogu kitabi seviyodu( uyumsuz, olumcul oyuncaklar vs) biz aslinda 4 kisilik bi grubuz ama bi ben boyle fangirlum diger ikisi degil. Biride (dort kisiden en yakin arkadasim olan) kitap okumayi cok sever okur aslinda fangirl evet. Oyle yani hepimiz ayrildik. Simdi allah bilir yeni sinif arkadaslarim ne muggledir ne muggledir. Ust duzey mi alt duzey mi bilmem. Niye anlatiyorum size bilmiyorum. İyy ne cirkin bi bolum oldu bu boyle okumayin gitsin.
Bi gun yine okuldayim.
(Tenefus)
Sira arkadasim( yani bffm) golge avcisinin el kitabi kitabini okuyodu. Orda dovmeler var biliyorsunuzdur. Ordaki divmeleri cizmeye calisiyoruz kolumuza. Tukenmez ve tahta kalemle yapmaya calistik ne yalan pek guzel cizemiyoruz. Arkamizda bi arkadasimiz oturuyo tam disari cikarken o bizi gordu. Kendisi super resim cizeridir de. Ressam bildigin. Geldi bakti bakti. Bunlari mi cizemiyorsunuz dedi. O cizdi bize superde cizdi yani. Nyse bir muggle geldi cizdi ve gitti.
Bi gun yine okuldayim.
(Tenefus)
Deney yapicaktik. Bi arkadasim kuflu ekmek getirdi. Bunu goren ben. Bi bagirdim ki;
"Sen Peetaya sormadan nasil ekmegi kufletirsin ha?"Arkadasim bisey demedi. Bazi aclik oyunlarini okuyan sinif arkadaslarim var
" aynen nasil yaparsin!" diyerek gulduler.
Bende guldum. Oyle iste herkes guldu.
~~~~
Bi gun okulda arkadaslarla oturuyoruz . Biz oglenciydik. Sabahcilardan bir kiz geldi. Bi esyasini unutmus. Arkasindanda bir kiz geldi kucaginda bir kitap. Tabi ezberlemisim kitabi. Renk tonlarindan tanidim. İsimi gkzukmuyodu kitabin. Bunu goren ben bi ciglik attim. Kizlarin odu patladi. Arkadaslarim anladi gulumsediler. Sirada oturuyoduk. Atlayarak kizin arkasina vardim.
"Bakar misin?"
*arkasini dondu*
"elindeki kitap Athena'nin isareti mi?!"Evet."
"İnanmiyorum. Bu kitabi mi okuyosun?! Sayfa Kactasin? Diger percy jackson serisini okudun mu? Nasil sevdin mi? Fani misin?
"Evet bu kitabi okuyorum. Yeni basladim sayilir. Bazi kitaplarini okudum pek sevmedim. Bunu okuyim dedim. Ama fani degilim."
"Yaa oyle mi? Neyse ben faniyim ve COK seviyorum ve TUM KİTAPlARiNİ OKUDUM. NYSE CANİM O ZAMAn BB."
"BB"
Ne gicik olmustum ya. Kizlad gittikten sonra istemeden. Kendi kendime konusarak taklitlerini yaliyodum. Uc arkadasim bana baktilar ve kahkalar attilar. Sonra bnde guldum. Kahkaha attik. Falan oyle iste.
Simdilik bu kadar. Daha fazla fangirl olaylarini yazmicam. Bu kadar yeter bence okumak istemeyenlere zor olmasin cok fazla kaydirmak zorunda kalmasinlar. Hem siz okuyanlar bnce sıkıldiniz. O yuzden kisa kesicem.
Ayyy bu arada sadece saatler kaldi Alev deneylerine. Cok heycanliyim yaa. Hem bir fangirl olarak okudugumuz filmin kitabina gidicez. Hem de bazilarimiz mesela ben DYLAN O'BRİEN'İ Gorcez. *-* Oy Oy oy Dylağğn sevdicem benim.
İhim ihim nyse bu arada sanirim yanlis dedim. "Okudugumuz kitabin filmine gidicez." Olcakti. Pardon. Ah DYlan Ah aldin beni bnden sjsjsj nyse ya. İlham gelirde yazarsam,
Yeni bolumde gorusuruz.