HİRA&GÖNÜL

57 4 0
                                    

Ayşenur ailesi köyde olduğu için Ahmet'in ailesi ve Ayşenurun yanında olarak biz kızlar gitmiştik. Ayşenur'un annesi ve babası razı oldu. Sözlendiler aradan 5 ay geçtikten sonra da evlenmişlerdi. Fakat Ayşenur'un Konya' ya tayini çıkmıştı. Hepimiz de çok üzülmüştük. Ama onu ziyarete gideceğimize ve onunda buraya gelicek sözünü birbirimize vermiştik. Ertesi gün yine kızlarla hastanede görevimizi yapıyorduk. Birgün bir hasta geldi, durumu çok kötüydü. Trafik kazası geçirmişti, suratı resmen kan içindeydi. Arabası ile tıra çarpmış. Sağlık kurtarma ekipleri arabadan zor çıkarmışlar. Hemen ameliyata aldık, durumu kritik idi. Ameliyatı çok iyi geçmişti. Çıkardıktan sonra kızın kimlikten bilgilerini öğrenmiştik. Daha sonra kız bize birkaç şey anlattı. Evden kaçtığını, neredeyse 1 yıldır ailesi ile görüşmediğini anlattı. Kızın ismi HİRA, Hira açık tenli, uzun boylu ve mavi gözlü bir kızdı. Kızın evden kaçmasının nedeni ailesi ile hiç iyi geçinememe, sürekli kavga etme. Hira arkadaşlarına özeniyordu. Arkadaşları, çevresi çok kötüydü ailesi ile sorunu olmasının sebebi de buydu, yani arkadaşları. Hira' ya sürekli "eğer ki bizimle gelmezsen seni bir daha aramıza almayız. Aileni, herşeyini bırakıp bizimle gel" diyorlardı. Hira ise 1 sene önce bu hatayı yapmış. Şuan ise çok pişman. Ailesine yaptığı kötülükten dolayı,Hira hastane de olduğu için yanına biri gelmeliydi. Ailesini sorduğumuzda ise işte yanıtı böyle vermişti.

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin