GÖNÜLÜN KONUSUU

60 5 0
                                    

O an Hira'ya o kadar çok acıdım ki bu hale geldiği için neden bana ihanet ettiğini anladım. Kötü çevresi, arkadaşları oysa ki Hira akıllı bir kızdı. Bi anda arkadaş ortamı değiştirdi, daha sonra okula dahi gelmemeye başlamıştı. Haber alamama sebebimiz de buydu demek ki sınıftaki arkadaşlarla onu aramıştık. Yine de ne olursa olsun ben yine de yardım edeceğim Hira'ya. Yani maddeden kurtarmak için bende elimden gelen her şeyi yapacağım. Tâbi ben bütün bunları düşünürken dalmışım Betül tekrar seslendi.

-Gönül burda mısın? dedi. Bende başımı sallayarak

-Evet burdayım dalmışım" dedim. Aklımdan geçenleri anlattım ikiside şok olmuştu. Daha sonra Nurdan dedi ki;

- Nasıl yani yaaa Gönül görüyor musun? Kadere bak sen.

-Aynen öyle Nurdan Rabbim bizi hayırlı insanlarla karşılaştırsın.

-Âmin kardeşim.

-Eeee Betül kardeşim sen ne yaptın bugün

-Bende aynı valla kızlar tam gaz devam.

-Betül ya bugün bizim hastaneden Ömer diye bi doktor geldi. İlla benimle konuşmak istediğini söyledi. İlk'te kabul etmedim, sonra bana önemli dedi. Oturdum bende karşısına bana beni sevdiğini söyledi. Ben şaşırdım. Çünkü o doktorla yani 1 ya da 2 kez karşılaşmıştık. Daha sonra Betülün şaşkınlığı ;

-Gönülll kardeşim bu Ömer seni seviyor...

-Yaaa bi dur kızım nerden biliyosun. Öyle hemen güven olur mu? Saçmalama

-Yani hemen güven olmaz zaten de sana söylemiş işte. Seni seviyorum diye. Bence sende bi düşün hatta o senin yanına felan gelir. Sırf seninle konuşmak için seni sevdiğini daha çok belli etmek için bak gör. Diyeceksin Nurdan demişti diye..

-Bence zaman göstericek herşeyi, sevmek, aşık olmak yani birine güvenmek kolay değil. Birine sevdalanmak o kişinin gözlerine dahi bakmak başka birşey..

Eğer ki birini gerçekten seviyorsanız o kişiye en içtenliğinizle, en dürüstlüğünüzle yaklaşın..

Daha sonra kızlarla biraz sahilde yürüdük gerçekten çok iyi gelmişti. Biraz dolaştıktan sonra eve geçtik saatte geç olmuştu. Hemen yattık fakat benim aklıma hem Hiradaydı hemde Ömer de bende anlamdım. Neden Ömeri düşünüyordum yatmadan önce duamı ettim.
Yâ Rabbî sen bizlere güç ver bizleri senin yolundan ayırma, bizleri hayırlı insanlarla karşılaştır. Yâ Rabbim bütün hastalara acil şifalar ver. Allahım senin yolunda olanlarla karşılaştır. Eğer ki nasipse Ya Rabbim eğer ki helalime yazmışsan Ömeri ne olursun aşkımızı helaliyle yaşamayı nasip eyle...

Duamı ettikten sonra uyumaya geçtim. Rüyamda ise Hira o kadar çok mutluydu ki bana hep dua ediyordu. Gönül Rabbim senden razı olsun Rabbim sana uzun ömürler versin İNŞAALLAH Rabbim seni sevdiğine kavuştursun diye dua ediyordu. Sen beni bu zehirden kurtardın ya Mevlam seni öyle iyilerle karşılaştırsın ki yüzünden gülmek hiç eksik olmasın İNŞAALLAH..

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin