-Ya Rabbi. Annem ve babamdan razı ol. Annem ve babamdan razı ol." dedim. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum, çok özlemişim onları....
Yanımda ne kadar arkadaşlarım, akrabalarım olsa da anne ve baba bambaşka birşey. "Gönül" diye birisi seslendi. Başımı kaldırıp baktım, genç bir erkek hemen başımı eğdim. Bana;-Gönül iyi misin? Neden ağlıyorsun. " dedi
-Sen beni nereden tanıyorsun. " dedim. Gözlerim yere bakıyordu.
-Ben seni tanıyorum Gönül. Şuan sen pek iyi gözükmüyorsun. Gel elini yüzünü yıkayalım. Bu arada ismim Ömer.
-Teşekkür ederim ben yıkarım. Hoşçakal. " dedim
-Görüşürüz " dedi
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aklıma takılmıştı. Nurdanın yanına gittim.
-Nurdan sen Ömer diye bir doktoru tanıyor musun? dedim.- Gönül burda bir sürü doktor var. Belki bir değil iki tane Ömer var tanımıyorum. Neden n'oldu?
- Ben ağlıyodum...
- Neee, neden noldu Gönül
- Ya, bi dur anlatıcam. Annem babam geldi aklıma. Ondan bahçede ağlıyodum. Daha sonra yanıma Ömer diye birisi geldi işte. Bana: "iyi misin? Gönül" dedi. Beni nereden tanıyorsun" dedim. Oda "ben seni tanıyorum" dedi. Yani Nurdan bende anlamdım zaten çok yanında durmadım çekildim hemen yanından.
-Bahçeye çıkalım mı? dedim
-Olur
Bahçeye doğru giderken Ömeri gördüm hemen yönümü değiştirdim. Nurdanla çay alıp bahçedeki bankalara oturduk. Aradan 15-20 dk geçti. Nurdanın acil hastanın yanına gitmesi gerekiyordu. Nurdan yanımdan kalktıktan sonra Ömer gelip oturdu. Hemen başımı yere eğdim.
-Gönül nasılsın?
Ben o arada banktan kalktım fakat kolumu tuttu.-Kolumu bırakır mısın? Lütfen
-Tamam bıraktım ama otur lütfen seninle birşey konuşmam gerek beni dinler misin?
-Seninle konuşmam doğru olmaz
-Neden?
-Çünkü zina olmuş oluyor
-Gönül lütfen beni dinle sana yalvarırım lütfen..!
-Çok mu önemli
-Evet benim için çok önemli artık seninle konuşmam lazım.
-Peki tamam.-Gönül sen bu hastaneye geldiğin ilk günden beri sana karşı birşeyler hissediyorum. Yani bianda oldu, bende anlamadım. Hani ya Gönül ilk görüşte aşk işte bu olmalı.
-Ömer bey şuanda size ne dememi bekliyorsunuz. Ben henüz sizi tanımıyorum. Nasıl birisiniz benim istediğim karakterdemisiniz?
-Gönül tanışalım, konuşalım ama beni geri çevirme lütfen. Beni tanı,ben ilk defa bir kadına böyle duygular da bulundum.-Ömer bey benim gitmem gerekiyor. Allaha emanet olun.
-Gönül söylediklerimi unutma olur mu? Bi düşün. Allah aşkına.
Gözlerim yerde hastaneye doğru gidiyordum. Ömerin söylediklerini düşünüyordum, gerçekten çok içten konuşmuştu. İlk defa bir erkekle böyle bir konuyu konuşmuştum. Saat akşam 20:00 olmuştu. Çıkma saatimiz gelmişti, Betül, Nurdan ve ben buluşucaktık. Betül ;
- Eee kızlar bugün ne yaptınız " dedi.Nurdan :
-Bugün hasta çok vardı.
Betül sordu: "Gönül sen ne yaptın bugün" sormuştu fakat benim aklım birşeye takılmıştı. Hira, diye benim çok yakın arkadaşım vardı. Lise 1'den 3'e kadar birlikteydik. Ne zaman bir yere gitsek, ne alsak birlikte işimizi hallederdik. Tâki Hira'nın bana yaptığı ihanet bütün arkadaşlığımızı,dostluğumuzu bitirmişti. Hira'nın ailesini bulmak için hayatını araştırmıştım. Okuduğu lisede de anlaşılan o ki benim arkadaşım.