-Peki ya arkadaşların nerede onları arayalım. " dedim
-Benim kimsem yok arkadaşlarım da beni kötü yola düşürüp, bırakıp gittiler. " dedi.Ameliyattan yeni çıktığı için daha fazla birşey sormak istemedim. O gün, akşam eve döndüğümde bu sefer ilk önce Nurdan eve geçmişti. Benim arkamdan hemen Betül geldi. Yemeğimizi yedik ve daha sonra kahve yapıp içmiştik. Üçümüzde sohbet ediyorduk. Bugün olanları kızlara anlattım. Nurdan ve Betül,Hira için çok üzülmüşlerdi. Daha sonra herkes yataklarına çekilmişti.Bende uyuyordum, fakat telefonum çaldı. Acil hastaneye gitmem gerekiyordu, Hira kötüleşmişti. Gittiğim de hemşireler ve diğer doktorlar Hira ile ilgilenmişlerdi. Koma'ya girmişti ve madde kullandığını öğrendim. Hira'nın yanına gidip biraz konuşmak istedim. Yanına gittim ilk önce sağlık durumuna baktım. Ameliyatla ilgili yani karaciğerinde bir sorun yoktu. Fakat madde kullandığı için onunla konuşmam gerekiyordu.
-merhaba Hira nasılsın?
Bir cevap gelmedi. Hira'nın yanına biraz daha yaklaştım,yanına oturdum.
-Hira iyi misin?
-İyiyim " dedi.
-Neden suratıma bakmıyorsun.
-Çünkü kendimden utanıyorum. Kimsenin suratına bakamıyorum anladın mı?
-Kendini sakın üzme ne olursa olsun kendini asla yıpratma. Herşey yoluna girecek. Ben senin yanında olucam. Öncelikle maddeyi bırakman gerek.
-Hayır, bırakamam yani bırakmak istiyorum ama olmuyor.
-Bırakacaksın eğer ki gerçekte istiyorsan bırakacaksın. Bırakman için senin elinden gelen herşeyi yapman gerek. Senin hem bu dünyan için hemde diğer dünyan (ahiretin) için elinden gelen herşeyi yapmalısın.
-Tamam. Maddeyi yenicem ve bir daha asla kullanmayacağım. Herşeye yeniden başlayacağım. Bu sefer Rabbime yöneleceğim. Rabbime hergün daha çok sığınacağım daha çok şükür daha çok dua edeceğim Rabbime. Gönül hanım biliyor musun? Sanki seni çook uzun zamandır tanıyormuşum gibi bir his var bende. Seni o kadar çok sevdim ki bana çok iyi geldin. Allah seni sevdiğine kavuştursun İNŞAALLAH "-Âmin İNŞAALLAH Hiracım. Rabbim senide sevdiklerine özellikle de ailene kavuştursun İNŞAALLAH " dedim.
Gözleri doldu, sesi titreyerek "Âmin,Amin ' dedi. O kadar içten söyledi ki gözlerim doldu. Aklıma ailem annem ve babam geldi. Odadan çıkıp bir köşede bende ağladım.