¶sonunda¶

13 0 0
                                    

Sonunda eve attım kendimi.
Üstumu degistirdim.
Yataga attim kendimi artik ailemin katilini bulma vaktim gelmişti.ama once biraz kendimi toplamam lazımdı.aile fotograflarimizi cıkartıp onlara bakıp bakıp ağladım.ağladıkca kendimi tutamiyordum ...
Aglayasim geliyordu ailem vahşi bir sekilde oldurulmustu.o gun ben kubralara gitmistim.ben gittigim siralarda eve ateş açmışlar hepsini tek tek oldurmusler.eve geldim kapiyi caldım.kimse açmadı.kapıyi tekmeledim defalarca acan olmadi kart vardi yanimda. Kapiya karti sokup cekmemle kapi acildi.artik o an o kapiyi nasil actim ben bile şaşırmıştım.
Bi an fotograflara baktıkca onlar aklıma geliyordu...
Sonra bu sessizligimi eren hayatimin aşkı bozdu. wathtsapdan yazmış :
-NAPIOSUN HAYATIMIN KADINI
Die çok mutlu oldum.
Bende ona iyiyim :
HAYATIMIN ERKEĞİ yazdım
Bir suru opucuk gondermis bende ona gonderdim bir suru opucuk gulen yuz...

Ben bu adamla evlenecektim.baska carem yoktu .cunku benim annemde babamda erenimdi..
Onu oylesine seviyordum ki canımı vermeye hazırdım.onun icin olmeyi bile goze almıstım.eski huysuz kızdan eser yoktu.tum sinirimi kendi icine cekmis gibiydi..

Bu adamı en dogal haliyle boyle seviyordum.ya ne kadar anlatsam anlamıcaktınız cunku o gercekten anlatılmaz yaşanırdı.benim icin tum safligimla sevdim onu annemi cok sevdigim kadar onuda oyle sevdim.
Whtspa yazdım yarın ailemin yanına kabristana gidicektim.kocaman üç tanee çicek yaptiracaktim ve onlari ziyarete gidicektim.bunu erene soyledim.sanki oluyormus gibi bana direk evet cevabini verdi buda benim cok hosuma gitmisti
Bu adam da beni gercekten cok seviyordu.

O mavi gozlerinin altinda bir masumluk yatiyordu.iste onu bu yuzden seviyordum.dugun gunumuz yaklaşmıstı.bir ay filan vardi evlenmemize ama benim hala hic bir seyim hazir deildi.ama olsun benim erenim yeter de artardi bile .
Onunla nir kru soganla ekmek yesem doyardim.cunku yanimda o vardi baska ne istiyim; YÜCE ALLAHIMDAN

DarmadumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin