Ertesi gun eren beni almaya geldi.askimizin ipk gunuydu.ve benim kankam kubrada vardi tabi sabahin koru.kankamin yaninda bana hic bisey diyemiyordu eren oda bunu deli ediyordu.dun biraz gec yattigim icin sacimi yapamadim.yataktan kalktigim gibiydi.bu yuzden salik saclarimi actim.dun banyo yaptigim icin saclarim guzel kokuyordu.eren sacimi kokladi.yaninda arkadasi vardi.
Çilli diyorduk.çilli oldugu icin
Hemen geri cekildim .napiosun die bakıs attim.kızmıştım oyle seylerden hoslanmiyordum.telefon numarami aldi.bende onunkini
Dun Whatsap dan geceye kadar konustuk.ben yatcam dedikce konu aciyordu.deli olmustum.
Her neyse saclarimi topladum.
Zeynep ve arkadaslari kapida bekliyordu.okula girerken eren benim elimi tuttu.onlarin onunde ..
Kizmistim neden boyle bisey yaptigini sordum.onlar umrumda bile degil.sadece sen varsin dedi cilli ve kubra vardi yanimizda.
Hemen bi oooo cektiler herkes bize bakti .utanmistim.cunki ereni gercekten cok seviyordum.
Hic ayrilmicaktik.okulumuzu bitirdikten sonra beraber dunyayi gezecektik.sonra evlenecektik.birsuru hayatimin anlami erkege benzeyen cocuklarimiz olacakti.
Bunlari dusundukce deliriyordum..ilk derse girdik .okullatin kapanmasina az bisey kalmisti.
İki hafta filan mutluydum .ccunku erenle gecirecektim tatilimin her gununu.sonra zil caldi.eren beni kapinin onunde bekliyordu.tam boynuna sarilacaktim.nobetci ogretmen napiosunuz die bagirdi.
O an yalan uydurmam lazimdi.hocam kardesim dedim.eren yuzume bakti.cok kizmisti.ama baska carem yoktu.
O an icin.hoca gittikden sonra erenden cok ozur diledim.ama yuzume bile bakmiyordu.kubra geldi.konustu erenle ama care etmiyordu.kantine indim.hemen iki tane karam aldim.bitanemin yanina ciktim.verdim cikolatayi yuzunde bir gulumse belirdi.en sevdigi cikolataydi cunku karam.yedik yedikten sonra konustuk.erenden cok ozur. Diledim ben zaten sana kusmedim nasil bir tepki vereceksin diye merak ettigim icin oyle yaptim dedi zeynep bizi izliyordu.hemen erenlerin sinifindan bi cocukla cikmiya baslamis .erene sordum kimlee cikiyomus diye samet die bi cocuk dedi.hem beni ilgilendirmiyo dedi ve bebek tenli yuzume dokundu.cok hosuma gitti.hemen sinifa girdim.hoca geldi sonra dersler bi turlu gecmiyordu erensiz onsuz vaktim gecmiyordu..
Yapamiyordum yapamicaktimda ...
Zil caldi kubrayla asagi indim.ereni gordum yanina gittim.zeyneple konusuyordu.eren onu dinliyordu .hemen sordum sinirli bir sesle .noluyo burda diye.zeynep yani tek kas.. bana eren bana hediye almisti gerek kalmadi geri veriyorum dedi .piskin piskin gulerek pislik.hediye ye baktim ama kendimi tutamiyordum.bagiriyordum deli danalar gibi hediyede bir bileklik vardi bilrkligin ustunde zeynep eren yaziyordu.aglayarak ve bagirarak sinifa ciktim.eren arkamdan kostu ..
Ama bana yetisemedi. Son derse girecektik.
Girdik erende sadece bana bakiyordu ama ben ona hic bakmadim.cunku cok sinirliydim. Bana herseyi anlatmadi lazimdi zeyneple ilgili.okadar konustuk baskalarindan eren ile ilgili bir sey duymak beni deli ediyordu. Anladim sucumu;
Hayata gelmekle zaten buyuk bir suc islemisim. Zil calfi kosarak siniftan ciktim.kosarak eve gittim.erende arkamdan kostu ama yetisemedi.sonra kubra ile konusmus .erenin yuzunu dahi gormeye tenezzul etmiyordum
Aglayarak yatagima yattim.depresyondayim sarkisni actim.eren wat. Yaziyordu ama cevap vermiyordu.aksama kadar yazdi en son cevap verdim.senle konusmak istemiyorum.size zeyneple mutluluklar yazdim.
Bende artik kendime birini bulurum yazdim gonderdim..
Sonra geri cevap yazmis.
Oyle biseye asla izin vermem .ya benim olursun yada kara topragin yazmis.bende o zaman kara bitane adi toprak olan cocuk bulurum yazdim gonderdim.iyice gicik ettim.ereni cunku bunu hakediyordu fazlasiyla.sonra yattim sabah kalktim ustumu giyindim elimi yuzumu yikadim saclarimi duzlestirdim sıkıca at kuyrugu yaptim.kubrayla asagi indim.eren disarda bekliyordu cilli ile .cillinin yanina gittim.sevgilin varmi die sordum .hayir yok dedi benle cikarmisin dedim eren de vardi yanimizda eren evet dersen seni ..... .dedi
Sana mi sordum dedim hem sen kimsin die sordum sevgilin zeynep nerde die.sordum..sesini cikarmafi.kubrayla okula gittik.cilliye cevabini tenefuste ver bekliyorum dedim .kimseden korkma cesur ol.azcik erkek ol dedim...
Kubra nin elinden tuttum hizlica yurumeye basladim.sinirimden ne yaptigimi bilmiyordum.
Ah bu aşk acısı beni deli etti ✌
Arkamizdan da erenle cilli geliyordu. Eren cilliye bir sey diyordu.cilli takmiyor sadece beni izliyordu.eren de buna gicik olmustu
Cillinim ensesine bir tane yapistirdi
Bu beni guldurmustu.ama erenin yaptiklari aklima geldikce uzuntuler teraziye geldiginde daha agir cekiyordu.gulmeyi unutmustum
Okula geldik.sinifa girdik.zeynep erenle konusmaya calisiyordu.ama eren takmiyordu.bana sinifa girerken goz kırptı.umursamadim sinifa gectim.derslerimizi isledik.cok cabuk geciyordu.cunku bekleyenim yoktu ondandir..
Kubra 8.simif ogrencisiydi.teoga girmisti.masallah zeki kızdi 7yanlis cikardi teogdan azimliydi.gurur duyuyordum kardesimle .kardes yerine koyuyordum cunku her seyimi onla payladiyordum.anam babamdi o..
Kubrayla bahcede gezmeye basladik.kantine gittik karam vardi.ama onu almadim.hic sevmiyordum artik hemde hic sevmicektim.. Yanima eren geldi napiosun dedi .umursamadan seni ilgilendirir mi diye sordum?
Sustu...
Cunku bunu haketmisti fazlasiyla hemde .kendine yeni cocuk buldun mu diye sordu pişkin pişkin .gicik oldum bu haraketine.evet buldum çilli dedim.en azindan baskalari gibi benle çıkarken baska kizlara hediye almiyor dedim..
Benim elimden tuttu.kubra napiosun diye kizdi erene bagirdi .kubraya bakis attim sen sus diye.eren belli cok uzulmustu.cebinden bir kutu cikardi. Bana uzatti.icini actim .annesinin yüzügüymüş.erenin anneside vafat etmis.ikimizde öksüzdük.bana artik bu senin dedi.şaşırmıstım ama hala erene.cok kizgindim hemde fazlasiyla.evlenesiye kadar bunu takicaksin dedi hatta evlendikten sonra bile eren cik ciddiydi .onu daha once hic boyle gormemistim.cok uzuldum gozunden yaslar dokuldu erenin benim de dokuldu
Birbirimize sarıldık .siz verdik bida asla küsmeyecektik.olesiye kadar son nefesimize kadar birlikte yaslanacaktik.ama ailemin katilini bulacaktim.bulmadan ölmeyecektim.onlari bulup hesabimi soracaktim.erenle aramda hic bir sorun kalmamisti.cok mutluydum hemde cok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman
Chick-LitRacon kesmek sadece erkeklerin yaptığı bisey degildir. Gucu ve destekcin olduktan sonra gerisi gelir ...