Bölüm:2

45 1 1
                                    

Geometri hocası gelmemişti. Dersimiz boştu. Sınıf karmakarışıktı. İlacımı içecektim ve lavaboya gitmeliydim. Minel'e:
-Lavaboya gidelim mi? Diye sordum.
Minel:
-Olur.
Lavaboya gitmek üzere sınıftan çıktık. Biraz oyalandıktan sonra sınıfa geldik. Biz sınıfa girdiğimizde herkes bana baktı. Bunlar çok imalı bakışlardı. Sonra bir ses duydum. İdil bir şey okuyordu.
-Annem ve babam ayrıldıklarından beri babamla görüşemiyoruz. Annem Salih Amca ile evlenecek. Çok iyi bir adam. Ama ben Ankara'ya gideceğim. Babamın yanına...
Bunlar benim günlüğüme yazdıklarımdı. Elinde benim günlüğüm vardı.
-Bırak onu, diye bağırdım.
Bırakmadı. Koştum, üzerine doğru koştum.
-Onu çabuk bana ver.
Okumaya devam ediyordu.
-Ankara'ya gitmeyi çok istiyorum. Aslında bu şehirden gitmek istiyorum. Daha 15 yaşındaki bir kızın ne kadar kötü anısı olabilir ki? Benim hayatımı bu şehir mahvetti.
Ben:
-Onu çabuk bana ver.
Hala vermemekte ısrarlıydı ve susmuyordu. Yüzüne bir tokat attım. Günlüğü elinden düşürdü. Tüm sınıf bana bakıyordu. Umursamadım. Günlüğümü aldım ve yerime oturdum. O sırada:
-Tabi insanın annesi babası olmayınca davranışları da etkileniyor.
Bu lafı bana dediğini biliyordum.
-İlk olarak benim annem babam var. Sadece ayrılar. İkincisi senin annen baban var da ne olmuş? Önemli olan alınan terbiye.
-Sen bana terbiyesiz mi demeye çalışıyorsun?!
-Demeye çalışmıyorum diyorum.
* * *
Tüm dersler bitmişti son derse girecektik. İdil ile aramızdaki kavga yüzünden ilk günden disiplinlik olmuştuk. Ama günün son saatlerini iyi geçirmek istiyordum. O sırada hoca kapıdan içeri girdi. Yanında Bora vardı.
-Çocuklar Bora 10-A'dan sınıfımıza geldi ve artık o da bizim sınıfımızda. Sevinmiştim. En azından soruma cevap alabilecektim.
YAZAR NOTU:BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA HİKAYE BEĞENİLİRSE DAHA UZUN BÖLÜMLER GELECEK.

Kod Adı:LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin